Ja dat scheelt dan weer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die het dan alsnog zegt
IK DOE NIKS!!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij aubergines.
En komkommersquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij aubergines.
Nou, blijkbaar omdat we er geen zin in hadden he?quote:
Maar ik wist dat je het dacht, zo verpest heb je me alquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK DOE NIKS!!
Trouwens 18 uur en 12 minuten
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik associeer MissB eigenlijk met :
- UVT
- House
- Biggetje
En binnenkort ook nog met zombies.
Dat was het wel geloof ik.
Ik dacht serieus waar een keer niksquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik wist dat je het dacht, zo verpest heb je me al
Ik met hele andere dingen. Waaronder ook 1 tikkie negatief ietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
- UVT
- House
- Biggetje
Ik wil het niet weten, engerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik met hele andere dingen. Waaronder ook 1 tikkie negatief iets
En weer een wijze les geleerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef Phantomesse het volgende:
Bwee rechtvaardigheidsgevoel en Fok! is een slechte combo.
Oh ja en minipuber natuurlijk.quote:
ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, engerd
You would..quote:
Ik weet dat jullie grapjes makenquote:
KPD gemist?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
- UVT
- House
- Biggetje
hoelang lurk je al mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie grapjes makenMaar ik heb altijd een vreselijke drang om op te komen voor mensen, of als een groep iemand helemaal in de steek laat dat ik me dan bij diegene voeg ipv bij de groep. Aangeboren ofzo, geen idee.
Oh maak je geen zorgen, ik kan het gespuis hier wel aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie grapjes makenMaar ik heb altijd een vreselijke drang om op te komen voor mensen, of als een groep iemand helemaal in de steek laat dat ik me dan bij diegene voeg ipv bij de groep. Aangeboren ofzo, geen idee.
Soort white knight dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Somsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen, ik kan het gespuis hier wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |