Nóg ouder?quote:
30 JAAR. JAARquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ribeye van 30 dagen oud is heerlijkEn ik heb vlees gehad van 5 jaar oud, kostte me bijna mn kaakspieren, maar damn, die smaak vergeet ik nooit meer
Ooit he huppel, ooit ga ik jou zo terug pakken..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
MissB kan je me dit ooit vergeven?
Bring it onquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ooit he huppel, ooit ga ik jou zo terug pakken..
Ja wil het zo graag zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet pijn he, dat op je lip bijten?
Lekker mals.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
And oh do I feel sexy.. oud vlees
Wat een pessimistisch gedoe, Snuit, waar is die can-do-mentaliteit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er is zoveel dat ik wil.. ook een miljoentje of 2 op de bankrekening.. maar er zijn bijna evenzoveel zaken die niet gebeuren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat me wel opvalt he... MissB liep zondag/maandag te miepen dat iedereen tegen haar samenspande op die sleepover net over de grens... en nu... weer iedereen...
Hoe komt dat toch?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
En als we MissB nu met groenten zouden associeren ipv vlees ?
Zouden het dan jonge worteltjes worden, of oude sperziebonen?
Dat is echt niet zo'n handige uitspraak hierquote:
Kijk dan komt hulp ineens uit onverwachte hoek, thanks!quote:
Q. Je weet toch dat ik mij een beetje inhoud zodat de rest niet gelijk gaat krassen omdat ze geen kans meer maken?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een pessimistisch gedoe, Snuit, waar is die can-do-mentaliteit?.
Met wortels heb ik hele dubieuze associaties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is altijd wel iemand die het dan alsnog zegtquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wil het zo graag zeggen.
Maar ik beheers mezelf wel
Dus doe een lief tegen MissB x2quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo'n handige uitspraak hier.
Waarom?quote:
Naah, eerder een slanke wortel, die blijven soepel toch strakquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dus doe een lief tegen MissB x2
Dat heb ik bij aubergines.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Met wortels heb ik hele dubieuze associaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |