Principesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, voor mij zou dat gewoon geen optie zijn.
Uit is uit, als ik dan weet-ik-hoelang geen sex meer heb, het zij zo.
Dat laatste zie ik dus niet zo zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1 tenzij: zie bovenquote:
Nutteloze principesquote:
+1quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pikstraf uitgedeeldquote:
In jouw optiek wel ja.quote:
Ik al ruim anderhalf jaar niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren helaas geen seks met mijn ex.
Halfjaar ook geen contact gehad, daarna van het ene op het andere moment lagen we in bed. Kan gebeuren..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Oké, nu nog bedenken hoe ik dat in hemelsnaam bij jou krijgquote:
Jij wil MissB wel heel graag hequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sex met je ex is een paar keer leuk, maar daarna wordt het toch wel tijd voor nieuw vlees(of wat ouder vleesch
)
Uhm.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, nu nog bedenken hoe ik dat in hemelsnaam bij jou krijg![]()
nee ok, maar ik was wel met dr wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik al ruim anderhalf jaar niet meer
Je liep achteruit op straat, struikelde, viel op een bed met je kleren uit, en je ex viel vanuit de hemel ''zo'' erin ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Halfjaar ook geen contact gehad, daarna van het ene op het andere moment lagen we in bed. Kan gebeuren..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil MissB wel heel graag he
Hij had antiek moeten zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
And oh do I feel sexy.. oud vlees
Zat ik ook aan te denken.. Ik ga er even over nadenkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm.
Misschien kan Rival daarbij helpen?
Gerijpt vleesch wordt door kenners vaak als een extra lekkernij beschouwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
And oh do I feel sexy.. oud vlees
We waren elkaar tegen gekomen in de kroeg. Ik had drankje gehaald voor iemand, maar kon diegene niet meer vinden, toen liep ik hem tegen het lijf en gaf 'm maar aan hem waarna we wat bijgekletst hebben. Toen ging ik naar huis, smsde hem of mijn broeken en jas nog bij hem lagen en dat ik die op wou komen halen. Eenmaal daar..quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je liep achteruit op straat, struikelde, viel op een bed met je kleren uit, en je ex viel vanuit de hemel ''zo'' erin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |