Ik denk dat dat het is ja, vaak wordt het toch weer ingewikkeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat het weer gecompliceerd word
Dat ken ik dus niet, wel kut break-ups gehad, maar daarna altijd goed uitgepraat en nog een tijdje elkaar blijven zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want gebitch is er nog steeds
Die kans is groter bij scharrelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat het weer gecompliceerd word
Geef je me nu gelijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja, vaak wordt het toch weer ingewikkeld.
quote:
Meeeh, dit soort dingen gebeuren zelden. Hij vatte de grap verkeerd op, heeft sorry gezegd en mag vanavond lekker rukken. Ben geen wegduw en terugkom sletjequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja, vaak wordt het toch weer ingewikkeld.
Dan gaat het tussen ons nooit werken.. als ik je niet eens even hard mag duwen... pfffffffffff Suffe hut hee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Meeeh, dit soort dingen gebeuren zelden. Hij vatte de grap verkeerd op, heeft sorry gezegd en mag vanavond lekker rukken. Ben geen wegduw en terugkom sletje
Vandaag niet. Morgen wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Meeeh, dit soort dingen gebeuren zelden. Hij vatte de grap verkeerd op, heeft sorry gezegd en mag vanavond lekker rukken. Ben geen wegduw en terugkom sletje
Dat is soms het probleem met sms enzo, dingen kunnen weleens anders opgevat worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh, dus hij mag er 1x in en uit en dan moet die klaar zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dan word het dus zeker gecompliceerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Seks met je ex
Totdat ze 3 weken over tijd is
Dat is zo triest, als je t niet gewoon kan uitpraten, hoor je niet bij elkaarquote:
Klopt alweer, morgen wel. Nieuwe dag nieuwe kansen. Nog meer op en/of aanmerkingen?quote:
Hij zei zelf 'Oh laat maar zitten dan.' en daarmee bedoelde hij dat ik langskwam. Dusja, ik gehoorzaam hem dan welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is soms het probleem met sms enzo, dingen kunnen weleens anders opgevat worden.
Hem sex ontzeggen is dan wel weer gemeen
Als het je ex is ook niet meer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zo triest, als je t niet gewoon kan uitpraten, hoor je niet bij elkaar
Dit dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus. Uitpraten voordat je naar bed gaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hallo ik reageerde alleen maar op het feit dat de ex van de wannaberansaap moet rukken vanavondquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb met mn ex nooit meer gezeik gehad. Dat was neuken of niet, geen gedoe er omheen. Smsjes bleven beperkt tot "hoe laat kan je hier zijn" of "ik ben geil,wil neuken" edquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het je ex is ook niet meer.
Zal allemaal wel, voor mij zou dat gewoon geen optie zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb met mn ex nooit meer gezeik gehad. Dat was neuken of niet, geen gedoe er omheen. Smsjes bleven beperkt tot "hoe laat kan je hier zijn" of "ik ben geil,wil neuken" ed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |