+1quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz, ernstig sneu.
Alles wat ik heb, ziet op mij na verder helemaal niemand. Dus ook niet de huidige dat van exen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Als jij er baat bij hebt is alles ok !
Sorry, ik ben wel betrouwbaar in een relatiequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarna neem ik aan een undeletetool aan het werk gezet?
Netjes!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom heb ik altijd in overleg de foto's weer gewist.
dus datquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
home made pr0n wissen, epic fail. Ik gooi de liefdesbrieven niet weg, dus de pica's ook niet
Dank! En geef Kluts een knuffel van mequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als jij er baat bij hebt is alles ok !
Je leest selectief. Zeg net dat het totaal niet afgevlakt is. Ik flip alleen niet meer bij elke scheet. Dat is heel wat anders lieverd!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heerlijk afgevlakt leven.. Wat wil een mens nog meer, behalve dat, een kind en een uitkering.
Als jij er baat bij hebt is alles ok !quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je leest selectief. Zeg net dat het totaal niet afgevlakt is. Ik flip alleen niet meer bij elke scheet. Dat is heel wat anders lieverd!
Maar met zijn hoge IQ kan hij natuurlijk niet iedere letter lezen, dat is te min voor m!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je leest selectief. Zeg net dat het totaal niet afgevlakt is. Ik flip alleen niet meer bij elke scheet. Dat is heel wat anders lieverd!
Mag ik die niet zelf in ontvangst nemen morgen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank! En geef Kluts een knuffel van me
Tuurlijk welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag ik die niet zelf in ontvangst nemen morgen?
Ja verdomme ik wilde net schrijven dat ze dat morgen zelf maar moest geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag ik die niet zelf in ontvangst nemen morgen?
Haaai Snuitje!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar met zijn hoge IQ kan hij natuurlijk niet iedere letter lezen, dat is te min voor m!
Wat ben je toch ook een kansloos Untermensch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar met zijn hoge IQ kan hij natuurlijk niet iedere letter lezen, dat is te min voor m!
Aha! Maar dit was NA de relatiequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wel betrouwbaar in een relatie.
En dat alleen maar omdat ik kaal benquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kansloos Untermensch.
Ja, als het nog had gekund.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aha! Maar dit was NA de relatie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kansloos Untermensch.
Vergeet je persoonlijkheid niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
En dat alleen maar omdat ik kaal ben
Die heb ik niet, dat is het gemiddelde van de meute. Derhalve kan ik die prima achterwege laten.quote:
Nee, over dat juist niet doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie het nou over foto's van je ex op internet pleuren?
Rukken mannen nog op naaktfoto's van exen als ze die nog hebben ja?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, over dat juist niet doen.
Is MIJN prive rukvoer ja
Degenen die hun exen ook nog neuken wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rukken mannen nog op naaktfoto's van exen als ze die nog hebben ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |