Dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef yvonne het volgende:
Terugkijkend is het geweldig hoe het team om hen heen alles eruit gehaald heeft qua benutting van de schermen, toneel, alles.
Schijnbaar zijn John en Edward best wel creatief.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:44 schreef yvonne het volgende:
Terugkijkend is het geweldig hoe het team om hen heen alles eruit gehaald heeft qua benutting van de schermen, toneel, alles.
Oh dat is wel tof, ze hebben dus echt talentquote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn John en Edward best wel creatief.
Ze hebben hun videoclip zelf gemaakt, de backdrops (schermen op het toneel zijn ze ook zelf verantwoordelijk voor) en hun kleding (lelijk of niet in ieder geval wel opvallend) hebben ze zelf ontworpen
Er zijn er dus meerquote:sbseurovision
Oh dear...Derek has fallen head first into the Jedward fan pool. Does someone want to help pull him out!? #SBSEurovision
YESquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef Fred_B het volgende:
Jedward heeft dan niet gewonnen, ze hebben wel een enorme hit te pakken. Hun single heeft in vele landen de hitlijsten gehaald (in 4 landen zelfs de nummer 1-positie) en de act heeft de groep snel veel naamsbekendheid gegeven. Dat succes smaakt naar meer. Volgens hun manager wil Jedward volgend jaar nog een keer naar het ESF en dan om Ierland voor het eerst sinds de jaren '90 weer eens te laten winnen.
Ik zou ze er best volgende keer weer bij willen hebben, ze brachten wel leven in het geheelquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:39 schreef grazz het volgende:
AUB..laat ze niet terug komen zeg. En anders hoop ik dat het gewoon niet gaat werken een 2e keer. Ze hebben nu bekendheid, laten ze zich daar maar op concentreren.
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ze er best volgende keer weer bij willen hebben, ze brachten wel leven in het geheel
Ik had serieus NOOIT gedacht van te voren dat ik ze leuk zou gaan vindenquote:
Is dit de nieuwe trend ofzo? Landen die gewoon twee jaar op rij dezelfde artiest sturen. Zullen wij anders in 2012 ook gewoon weer de 3J's sturen? Slechter dan dit jaar kunnen ze het toch niet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef Fred_B het volgende:
Volgens hun manager wil Jedward volgend jaar nog een keer naar het ESF en dan om Ierland voor het eerst sinds de jaren '90 weer eens te laten winnen.
Dan moet ik altijd denken aan deze nu-cartoon van vorig jaar:quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef grazz het volgende:
Het zat ook ff in mijn kop maar of ik daar blij mee moet zijn en ze leuk moet gaan vinden? Hell No!
Een goede remedie is shalalie![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |