/ignorequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
20 uur (en 56 minuten)
DAT KLINKT DICHTBIJJJJJJJJJJJJ
Echt he.quote:
Hoezo? Tieten vind ik ontzettend leuk om naar te kijken, om aan te zitten, om aan te likken, zachtjes te knijpen of te bijten (ok, soms niet zachtjes) en al dat soort dingen. Maar als het iets wat 24/7 aan mijn lichaam vast zit, doe me dan maar een piemel, kun je VEEL beter mee spelenquote:
Ja maar....quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo? Tieten vind ik ontzettend leuk om naar te kijken, om aan te zitten, om aan te likken, zachtjes te knijpen of te bijten (ok, soms niet zachtjes) en al dat soort dingen. Maar als het iets wat 24/7 aan mijn lichaam vast zit, doe me dan maar een piemel, kun je VEEL beter mee spelen
Ja maar ik speel liever met tieten dan met jou piemel hequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo? Tieten vind ik ontzettend leuk om naar te kijken, om aan te zitten, om aan te likken, zachtjes te knijpen of te bijten (ok, soms niet zachtjes) en al dat soort dingen. Maar als het iets wat 24/7 aan mijn lichaam vast zit, doe me dan maar een piemel, kun je VEEL beter mee spelen
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar....
Ze heeft een HTC.
Duh.
En je krijgt er minder rugklachten van als ie een beetje oversized is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar....
Ze heeft een HTC.
Duh.
Heb een BB gehad, maar vond dat ding onwijs kutquote:
Dan noem je ook een kutapparaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb een BB gehad, maar vond dat ding onwijs kut
Ja, maar de iPhone is ook kut. HTC is wel weer goed en de BB Toutch ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:
Die trilfunctie betekent niet dat je hem als vibo kan gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:29 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb een BB gehad, maar vond dat ding onwijs kutToen ging hij kapot, kreeg ik een nieuwe en die verkocht ik. Daarna heb ik lekker een simpele Nokia genomen
Niet? Vandaar dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trilfunctie betekent niet dat je hem als vibo kan gebruiken
Aldus ervaringsdeskundige Huppel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trilfunctie betekent niet dat je hem als vibo kan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |