ik zag em ook , meerdere bronnen iemand gezien ?? als het klopt duidelijk iemand die is ingezet door mubarkakquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Live tekstje is weg, AlJazeera is niet neutraal meer.
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Someone has paid for seven boats to sail around on the Nile in circles with I Love Mubarak signs on them. #jan25
de neuk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef -jos- het volgende:
@ShaimaStreet: Okay. I've been shot at. I got shot. Breathed in so much tear gas that it's become the same as oxygen to me. ASSHOLES!!! #jan25 #egypt
2 minutes ago
Aldus @shimaagamalquote:Why people are labeling those who call for enough chaos as pro-Mubarak? #jan25 #Egypt is that freedom of thinking?
En toch tijd hebben om te twitteren? Vreemd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef -jos- het volgende:
@ShaimaStreet: Okay. I've been shot at. I got shot. Breathed in so much tear gas that it's become the same as oxygen to me. ASSHOLES!!! #jan25 #egypt
2 minutes ago
Ik denk dat dit een reactie is op 'hoe gaat het', zeg maar van de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
de neuk?
Damn it AJE... Waar blijven de live beelden?
quote:shahanaazhabib shahanaaz habib
RT @ArabRevolution: BREAKING: Pro-Mubarak protesters (aka thugs) attack Arabiya crew and destroy their equipment. via Arabiya #jan25 #Egypt
welk kanaal? Van AlJazeera wordt je nu ook niet veel wijzer.quote:
thnx!!ja live ziggo kanaal 502 i.i.gquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
welk kanaal? Van AlJazeera wordt je nu ook niet veel wijzer.
We mogen blij zijn dat we iets hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ze schreeuwen: Aftreden, aftreden!
Verder versta ik er ook niet veel van, niet echt geweldige kwaliteit.
okaj , nee klopt, ziet er wel weer druk uit, ik hoor mensen fluiten ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ze schreeuwen: Aftreden, aftreden!
Verder versta ik er ook niet veel van, niet echt geweldige kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |