check beelden op euro news het is fucking druk ze roepen flink ... stiekum krijg ik een heel eng gevoel .. heb zo'n eng gevoel dat er vandaag een en ander gaat gebeuren ......quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon even naar huis, beetje bijkomen en bijsterken en dan vrijdag er weer vol op. Nutteloze halfbakken protesten heb je nu ook niets aan.
Het is er ieder geval drukker dan dat andere zenders ons willen doen geloven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
check beelden op euro news het is fucking druk ze roepen flink ... stiekum krijg ik een heel eng gevoel .. heb zo'n eng gevoel dat er vandaag een en ander gaat gebeuren ......
Ik zit op m'n werk, maar protesten zijn dus toch massaal weer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
check beelden op euro news het is fucking druk ze roepen flink ... stiekum krijg ik een heel eng gevoel .. heb zo'n eng gevoel dat er vandaag een en ander gaat gebeuren ......
ja ze draaiden net ff camera beeld , was echt druk man ....... pfffff.. ik krijg hier adrenaline boost .. ben echt benieuwd , tweet net melde geen leger daar nu ..... kan echt fucking fout gaan hoor ze roepen .......quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is er ieder geval drukker dan dat andere zenders ons willen doen geloven.
tnx, geluid is goed. staat in de OP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef Hukkie het volgende:
http://www.euronews.net/news/streaming-live/
Ik denk dat het vooral van belang is het momentum te houden bij de bevolking.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef HyperViper het volgende:
Nou weer een dag van protesten, ben benieuwd of ze vandaag wat meer actie gaan ondernemen, ik kan mij niet voorstellen dat de zoveelste dag dat ze op dat pleintje zitten nog enige vorm van indruk maakt op de regering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |