Heb mijn bestelling al binnen!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:44 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan het blauwe jurkje niet vinden
Nu dit maar besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo kon je het dan wel bestellen als het al uitverkocht was?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef yavanna het volgende:
Ik kreeg een paar weken terug een 'sale' bestelling binnen met een 'leuke' bon.![]()
[ link | afbeelding ]
Toen ik het bestelde was het niet uitverkocht, tegen de tijd dat de bestelling ingepakt en verstuurd ging worden wel. Dat gebeurd wel vaker met sale artikelen, dit keer echter met nogal veel artikelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Hoezo kon je het dan wel bestellen als het al uitverkocht was?
Hier ook al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef alors het volgende:
Alles is in behandeling genomen, ook die met een lange levertijdEr staat niks meer, ik voel me zo leeg....
Ik vind die jumpsuit echt heel erg lief!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef alors het volgende:
Wat zijn die nieuwe dingen die erop staan weer een faal trouwensjurkjes van wederom polyester
Wie koopt dat nou voor de zomer
en gewoon de hoofdprijs vragen. Ik heb het idee dat alles 5 euro duurder is geworden.
Het enige wat ik de laatste tijd heb besteld zijn wat dingen uit de sale, wat basics en deze
[ afbeelding ]
Ik vrees alleen voor de pasvorm, maar ik vind het stofje zo leuk.
Deze vind ik ook tof, maar ik vrees dat ie bij bij echt zo'n pyjama effect geeft en ik heb het idee dat jumpsuits van de achterkant echt heel lelijk zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Shaz het volgende:
Besteld! Vind ze echt heel leukNormaliter ben ik niet zo van de panterprint, maar hier maak ik een uitzondering voor. Heb ook al die met de bloemetjesprint, die zijn heel schattig
Fijne gympjes!
[ afbeelding ]
Heb je het streepjesjurkje al teruggestuurd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb mijn bestelling al binnen!
rokje was veel te groot, en het 1e jurkje met de streepjes helaas te klein want ik kreeg mijn boezem er niet inHeel jammer, als ie goed had gezeten was ie fabulous geweest!
2e jurkje hou ik wel, altijd fijn in de zomer zoiets en hij was maar 5,95.
Die lijkt me tof. De H&M zit hier bijna op de hoek, van de week maar eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel een bestelling aankomen
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi!
Ik heb ook eindelijk weer wat besteld bij de H&M.
Twee artikelen bestel, eentje er van houd ik. Dan moet ik in totaal 5.90 er bij betalen toch?
Hoe vallen ze?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Shaz het volgende:
Besteld! Vind ze echt heel leukNormaliter ben ik niet zo van de panterprint, maar hier maak ik een uitzondering voor. Heb ook al die met de bloemetjesprint, die zijn heel schattig
Fijne gympjes!
[ afbeelding ]
Welke? Toch niet die bloemetjesprint? Die was namelijk nog op voorraadquote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef Tamashii het volgende:
Heb die jumpsuit wel besteld; maar staat voor april.
Kan per maat verschillen he...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Welke? Toch niet die bloemetjesprint? Die was namelijk nog op voorraad
Nee, nog niet. Heb een maat 40.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb je het streepjesjurkje al teruggestuurd?
En zo nee, hoe duur? Vond m namelijk erg leuk en kan m zelf nergens (meer) vinden.
Meen je dat nou? Het is een zakvormig ding met foute print.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb op de H&M webshop dit korte T shirt/topje besteld de maten M en L in luipaard print, ja hoor ik ben er gek op!!
De maat die mij het beste past behoudt ik.
[ afbeelding ]
Hier een aan foto.
[ afbeelding ]
Heb jij 'm dan al eens besteld en aangehad, indien het shirt echt zo zit zoals jij hier omschrijft dan is de retourstikker vlug genoeg erop geplakt. Ja toch!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef Deliah het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Het is een zakvormig ding met foute print.
`quote:Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef Deliah het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Het is een zakvormig ding met foute print.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |