Oh? Hij staat gewoon bij 'tops'. Kan je hem niet gewoon als shirt dragen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Googlen naar kortingcodes, daar staan ze allemaal.
Bovenste is bustier he, met baleinen enzo. Dat jurkje zit wel erg lekker maar is ook kort.
231412quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, leuk. Ik heb een maandfactuur van de H&M, wil ik hem vandaag netjes betalen kan ik nergens op de bon o.i.d. het rek.nummer van de H&M vinden...
Ja, maar als ik dan bijv. het eerste artikel die in februari aankomt niet goed vind, en het 4e artikel die in april pas aankomt ook niet..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ja.
Als je splitst betaal je maar een keer verzendkosten.
Oke, thanksquote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
Per pakket betaal je wat erin zit, of kan je retour sturen wat erin zit. Ongeacht of een bestelling uit meerdere pakketten bestaat.
welke maat heb je normaal? Ik heb zulke in het zwart in maat 38 terwijl ik normaal 39 heb of 40 voor H&M schoenen.quote:
41quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
welke maat heb je normaal? Ik heb zulke in het zwart in maat 38 terwijl ik normaal 39 heb of 40 voor H&M schoenen.
Dat zou tof zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
41Maar ze vallen dus groot? Vind ze wel schattig.
Die van mij wel, dus ik zou het gewoon proberen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
41Maar ze vallen dus groot? Vind ze wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |