jaaa die wil ik ook bestellen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Inu het volgende:
Ik heb net deze binnengekregen en hij is echt geweldig
[ afbeelding ]
Meen je dat nou?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben nu al voor de 3e keer m'n bestelling geplitst (één pyjamabroek wordt er steeds uitgegooid omdat die later leverbaar is en dan is het restbedrag te laag en wordt hij geannuleerd).
Weet iemand nog iets wat later leverbaar is? Dan kan ik in ieder geval de eerste lading laten komen.
Nee, alleen die pyjamabroek wordt steeds geannuleerdquote:Op maandag 7 februari 2011 09:56 schreef Melochan het volgende:
[..]
Meen je dat nou?dus omdat zij die broek niet kunnen leveren, wordt jouw bestelling geannuleerd want te laag restbedrag? Oh my, ze zijn lekker bezig. Ik weet dat de jeansshorts van de grotematenafdeling pas in april geleverd worden. Wilde die broek iemand cadeau doen, maar als ik die broek pas eind april geleverd krijg, is ze bijna alweer jarig
Ah zo. Maar dan nog is het vreemdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen die pyjamabroek wordt steeds geannuleerd
Ik denk aan de ene kant: laat dan ook maar zitten. Maar hij is wel tof
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 10:32 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ah zo. Maar dan nog is het vreemdIs ie niet in de winkel te krijgen?
Oh? Hij staat gewoon bij 'tops'. Kan je hem niet gewoon als shirt dragen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Googlen naar kortingcodes, daar staan ze allemaal.
Bovenste is bustier he, met baleinen enzo. Dat jurkje zit wel erg lekker maar is ook kort.
231412quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Laniboekje het volgende:
Oke, leuk. Ik heb een maandfactuur van de H&M, wil ik hem vandaag netjes betalen kan ik nergens op de bon o.i.d. het rek.nummer van de H&M vinden...
Ja, maar als ik dan bijv. het eerste artikel die in februari aankomt niet goed vind, en het 4e artikel die in april pas aankomt ook niet..quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef Tegan het volgende:
Ja.
Als je splitst betaal je maar een keer verzendkosten.
Oke, thanksquote:Op maandag 7 februari 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
Per pakket betaal je wat erin zit, of kan je retour sturen wat erin zit. Ongeacht of een bestelling uit meerdere pakketten bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |