Ach ook niet alle stedelingen zijn even tof.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoorIk vind ook niet alle boeren even tof.
Frommes is Friesquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen, deerntje
Of was het frommes?
Mja, dat heb ik dus met boerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ook niet alle stedelingen zijn even tof.
Maar die kan ik wel handlen en nog belangrijker. Zij mij ook
.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik had het kunnen weten.. hij was oud, dik en half kaal.
perfect matchquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik had het kunnen weten.. hij was oud
Je verwachting was te hoog.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Nee er zat zo'n charmant wegenwacht vest over...quote:
Da's MissMSX haar schuldquote:
quote:
Maar misschien wel een beest in bed, roooaaarrrrr...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Sorry MissB maar:quote:
Wat zie je niet gebeuren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef rival het volgende:
ongeduldig enzo bladiebla.. ik zie het gewoon niet gebeuren
Op New-Zeeland wonen natuurlijk nauwelijks boerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef Phantomesse het volgende:
Ik snap hem niet, urkMaarja zal wel aan mij liggen. Kom van New - Zealand.
Daar gaat je MI voor vanavond onder de dekensquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee er zat zo'n charmant wegenwacht vest over...
Val jij op jongere mannen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
En hoe laat was je gisteren thuis?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Frommes is FriesDeerntje ja
Goedemorgen
Ik heb echt iemand nodig die mij op mn plaats zet. De boerenexen die ik heb gehad walste ik zo overheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik dus met boerenMaar ik kan eigenlijk met iedereen wel omgaan. Alleen met Friezen niet, op een of andere manier is dat moeilijk...
Cougar in spéquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Val jij op jongere mannen dan?
Daarbij snap ik ook niet waarom je in godsnaam naar Nederland komt als je van New-Zealand komtquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op New-Zeeland wonen natuurlijk nauwelijks boeren
En wat heeft dat te maken met het feit dat ik gewoon geen boer moet? Overal zijn boeren, alleen op de noordpool e.d niet want daar is geen vruchtbare grond. Overal waar vruchtbare grond is, zijn boeren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Val jij op jongere mannen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |