er is een klein verschil tussen man/vrouw wat dat betreftquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niks van gemerkt hoor
Nee volgens mij heeft HW mij niet het bed in proberen te lullen toen ik hier net kwamquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees de posts van HW eens door
Maar eh, newbie, vertel eens wat over jezelf. Waar je woont, wat je doet, cup-maat, dat soort dingenquote:
StBaby ook niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft HW mij niet het bed in proberen te lullen toen ik hier net kwam
Nee, maar Ang3l heeft je vast een biertje aangebodenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft HW mij niet het bed in proberen te lullen toen ik hier net kwam
hapje eten mag altijd van te voren hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef Phantomesse het volgende:
Maarre HitteGolf, eerst bios of wil je meteen van bil gaan?
Hele krat zelfsquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar Ang3l heeft je vast een biertje aangeboden
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niks van gemerkt hoor
Smooth!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hapje eten mag altijd van te voren hoor.
Sushi voor, en sushi na.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hapje eten mag altijd van te voren hoor.
quote:
''Het bed in gelul'' van Babs is een hele serieuze zaak ja!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Oh moest ik jouw pogingen serieus nemen dan?
Ik weet niet waar ze van houdtquote:
WTF?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij pijpt, is er een risico dat je kaak op slot schiet....
We kijken wel uit
Dat is 1 x gebeurd!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij pijpt, is er een risico dat je kaak op slot schiet....
We kijken wel uit
Voor babs sowieso jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Het bed in gelul'' van Babs is een hele serieuze zaak ja!
Jemig pijpte je toen al ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is 1 x gebeurd!!
Dat was 14 jaar geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |