OK, zie ik je morgen welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iets met ex en misbruiken ofzo.
En ja ik heb mezelf netjes opgevoed![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is vervelend... weet je dat heel zeker?
Je bent net begonnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
Ik word gek van de stapel dossiers die ik nog moet doornemen
Ach ja
Wat moet dat moetquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat is goedMag ik wel op je gezicht zitten? Anders kom ik niet
Zo te zien 19~20 of zo.quote:
Kan je nagaanquote:
Wel als je beltegoed voor dr koopt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo te zien 19~20 of zo.
Het mag wel, volgens de wet, maar ja, is toch niet zo netjes als ik die het bed het kopieerhok in praat..
All part of the initiationquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien he?
Oh. Je bent er zo-een.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb add adhd dus het zit ingeprogrammeerd.
das naar...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ontevreden met mijn leven, dat maakt onrustig, dat zal het zijn.
Very nice pun!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat is goedMag ik wel op je gezicht zitten? Anders kom ik niet
Ah dat kan ik wel hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
All part of the initiation
Newbies in Singles worden afgezeken, in de maling genomen, en er worden meteen meerdere pogingen gedaan om ze het bed in te lullen
Dat laatste heb ik niks van gemerkt hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
All part of the initiation
Newbies in Singles worden afgezeken, in de maling genomen, en er worden meteen meerdere pogingen gedaan om ze het bed in te lullen
Misschien kom je er makkelijker doorheen als je minder hier zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan
Het is een dossier van duizenden pagina's
Het is type nerd-meisje, ik denk dat ik beter randapparatuur of gadgets kan kopen. Ze heeft wel een lekkere smijt-groottequote:
Het leest juist makkelijker met wat afleiding. Het is echt droge kost, maar ik kom er erg goed doorheenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien kom je er makkelijker doorheen als je minder hier zit
niet dat ik je weg wil hebben hoor, integendeel
Lees de posts van HW eens doorquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niks van gemerkt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |