Jij bent nieuw hier?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet lief om haar een varken te noemen
Ms is dat wel de reden dat ze bijtenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Sindsdien eet ik ze. Dat zal ze leren.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom lees ik Nieuw - Zeeland als Nieuw*pauze*-*pauze*Zeeland? Ik heb gelijk een sloom beeld bij die nieuwe
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat wel de reden dat ze bijten
Ja, accu vervangenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een structurele oplossing genoemd?
Goed van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was wel grappig.
Haar paard, mooi arabier veulen, stond in weiland met 2 andere paarden. Arme beestje werd gebeten door die andere paarden. Vriendin vroeg of ik wilde helpen, dus ik halster vasthouden en zij pakt spul voor op de wonden.
Ik vroeg nog wat het was en ze zei: is een soort jodium maar prikt NIET.
Zij spuit, prikte wel dus, paard bokken en steigeren, vriendin weg, ik bang![]()
Heb het beestje wel rustig gekregen en geen trap gehad
waarom?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Ik word gek van de onrust in mijn hoofd, damn it.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom lees ik Nieuw - Zeeland als Nieuw*pauze*-*pauze*Zeeland? Ik heb gelijk een sloom beeld bij die nieuwe
Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Omdat interpunctie
![]()
En ja mijn laptop loopt de hele tijd vast
Hoe dan ook. Ik schrok me wezenloos.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed van je
Overigens denk ik dat het meer de reactie op het spuiten is, dat gebeurt vaker.
Komt door die boerenverbinding in dat dorp van je.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Omdat interpunctie
![]()
En ja mijn laptop loopt de hele tijd vast
Jij ook al?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
Ik word gek van de onrust in mijn hoofd, damn it.
Mijn oom heeft hem in elkaar gezet voor me dus er hoort eigenlijk niets aan te schelen maar het zal de verbinding wel zijn, ik zit boven en daar werkt het over het algemeen iets minder van beneden.quote:
Ze is acht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Loopt er hier een groep nieuwe medewerkers/afstudeerders rond, allemaal mannen
Nee, toch een vrouw
Veel te jong
Je geeft wel overal netjes antwoord opquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn oom heeft hem in elkaar gezet voor me dus er hoort eigenlijk niets aan te schelen maar het zal de verbinding wel zijn, ik zit boven en daar werkt het over het algemeen iets minder van beneden.
Ja snap je nu waarom ik geen boeren moet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Komt door die boerenverbinding in dat dorp van je.
Iets met ex en misbruiken ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je geeft wel overal netjes antwoord op.
Wat doe je vanavond?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |