quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Meh, ga er verder geen discussie over voeren mijn punt was wel duidelijk lijkt me zo. New - Zealand is harstikke mooi, dat je je een hele ervaring laat ontnemen door er niet naartoe te gaan omdat er iemand woont die je niet mag.
quote:
Slome.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Phantomesse het volgende:
Dit topic gaat trouwens veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel voor mij
Valt nu nog wel meequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Phantomesse het volgende:
is Tally van dat verhaal van die badjas en lingerie e.d.?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die jongen heeft nu nog een MI.
Dan heb je in deze ook geen recht van spreken, want het kan ontzettend pijn doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga nooit met mijn kont naar een paard toe staan
Aiquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Dat was niet leuk!
En een knol vasthouden als ie gaat bokken en steigeren is ook geen pretje. Zeker niet als de eigenaar van die knol dan gewoon het weiland uitvlucht en mij daar laat staan
Valt nog mee met de snelheid eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Phantomesse het volgende:
Doorgemeten en gestart...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt nog een keer bellen toch?
Wat heeft hij gedaan eigenlijk?
Blaaaaadiebladiebladiebloooooeeeeeeeeee whoop whoop teedoooo. Whiskey en tieten jalalala.quote:
Ja mijn laptop is niet meer zo snelquote:
Zie je wel, al die allochtonen zijn zo traagquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Phantomesse het volgende:
Ja dat wist ik niet he.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
De accu was al paar keer eerder aan het kutten, voor die radio er in zat..Bah gezeik
Je bent gewoon te oud.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Phantomesse het volgende:
Ja dat doen ze wel eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Ik ben eens gebeten door een varken. Op de kinderboerderij. Ik was pas vijf.
Ik ben gebeten door een varken, paar maanden terug, bij MissB thuisquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Ik ben eens gebeten door een varken. Op de kinderboerderij. Ik was pas vijf.
Als dikke stront in een trechter. Net als mijn internet hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je wel, al die allochtonen zijn zo traag.
Wie anders ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
is Tally van dat verhaal van die badjas en lingerie e.d.?
Is niet lief om haar een varken te noemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gebeten door een varken, paar maanden terug, bij MissB thuis
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik niet he.
Kan natuurlijk geen volledige diagnose stellen als je niet alles vertelt.
Heb je precies bijgehouden in een log wanneer het begon?
En een structurele oplossing genoemd?quote:
Was wel grappig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je in deze ook geen recht van spreken, want het kan ontzettend pijn doen
[..]
Ai
Vergeleken met jou is natuurlijk iedereen lelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Godver de monteurs hier zijn ook al lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |