Heeft niets met hem tegenkomen te maken, en de mensen zullen vast allemaal geweldig zijn en de natuur prachtig. Ik hoef er gewoon niet heen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Huillie huil. Dus omdat 1 persoon er woont vind je Nieuw - Zeeland gelijk niets meer? Lekker open minded ben jij.
Bedoelde het niet in de zin van dat andere het wel mochten.quote:
Ik zit ook al met een pruillipje te trillen hiero.quote:
het zal er ongetwijfeld mee te maken hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk geen automonteur.
Maar is je radio wel goed aangesloten?
Of blijft hij continue spanning vragen en trekt hij dus je accu leeg?
Dat had de ranzige anwb-er toch even kunnen controleren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben
Is het dan misschien handiger om dat na te laten kijken voor je een andere accu koopt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben
Wel leuke bezorgersquote:
Al eens gebeten door een paard?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde het niet in de zin van dat andere het wel mochten.
Maar dat mag dus wel?
Alleen je paard niet dus, arm dier.
De leukste etenbezorger heb ik in een hotel gezien, zo, die mocht nog wel even blijven voor het toetjequote:
Duh, IKquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw adres had ik anders zo gevonden
Nee, ik ga nooit met mijn kont naar een paard toe staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al eens gebeten door een paard?
Overigens beet Rio niet hard.
Die was al weg toen ik het ontdektequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had de ranzige anwb-er toch even kunnen controleren?
Meh, ga er verder geen discussie over voeren mijn punt was wel duidelijk lijkt me zo. New - Zealand is harstikke mooi, dat je je een hele ervaring laat ontnemen door er niet naartoe te gaan omdat er iemand woont die je niet mag.quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al eens gebeten door een paard?
Overigens beet Rio niet hard.
Zucht... JIJquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ze geen kratjes bier bezorgen zie ik HW niet in de problemen komen
Je kunt nog een keer bellen toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die was al weg toen ik het ontdekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |