Je kan anders heel goed verdwalen in Purmerend hoor!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Net Purmerend. Maar dan nog veel kleiner.
Nee, leg eens uit, met plaatjes?quote:
True that!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan anders heel goed verdwalen in Purmerend hoor!!
/ervaringsdeskundige
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ze gebeten door dr paard dan?
He, ik durf op zijn minst nog in mijn dorp te wonen. Ergens gewoon niet op vallen of ergens niet heen willen omdat er tussen de zoveel duizenden personen die er wonen 1 iemand zit die je niet mag is appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Net zo openminded als jouw liefde voor boeren?
HW kennende zoekt ie dan gewoon een andere supermarkt om eten te kopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech, want het mag niet volgens het spreekword
De vraag was niet aan jou gesteldquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat ik gewoon geen boer moet? Overal zijn boeren, alleen op de noordpool e.d niet want daar is geen vruchtbare grond. Overal waar vruchtbare grond is, zijn boeren.
Ik ga er niet eens op in ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, leg eens uit, met plaatjes?.
Frigide kindquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die mocht ook niet in haar kont bijten
quote:
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
HW kennende zoekt ie dan gewoon een andere supermarkt om eten te kopen
Ja die had ik al doorquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag was niet aan jou gesteld
blond? vrouw?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan anders heel goed verdwalen in Purmerend hoor!!
/ervaringsdeskundige
Wie mocht dat nog meer niet dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die mocht ook niet in haar kont bijten
Daar geldt toch hetzelfde voor slimpiequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
HW kennende zoekt ie dan gewoon een andere supermarkt om eten te kopen
Dat is stiekem wel grappigquote:
Dat zijn meestal mannen he?quote:
Vraag het aan de verantwoordelijke, de snoepautomatenman?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zit er hier in de snoepautomaat eigenlijk geen popcorn?
Jouw adres had ik anders zo gevondenquote:
Kan mij het nou rotten wie mijn voer komt brengen?quote:
Je doet serieus. Dat vind ik eng.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
He, ik durf op zijn minst nog in mijn dorp te wonen. Ergens gewoon niet op vallen of ergens niet heen willen omdat er tussen de zoveel duizenden personen die er wonen 1 iemand zit die je niet mag is appels met peren vergelijken.
Wat saai zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in ookSamzzie blijft mooi van de kast af
I.v.m. wel of niet bijten, duh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan mij het nou rotten wie mijn voer komt brengen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |