Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weerquote:
Nooit de hand bijten die je voedtquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met iets tegen boeren hebben dan?.
Het gaat haar om de groooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooote faalactie dat er New - Zeeland stond in plaats van Nieuw - Zeeland of New - Zealand.quote:
Gezellige boel zeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat was niet mijn keuzeMaar wel een redding. M'n pa is daar soort van gevlucht van z'n schoonfamilie (en mijn moeder wou ook maar al te graag weg, zij is de Maori) was dat niet gebeurd was ik nu gangster, dood, of moeder van 8 kinderen op mijn 20ste
(heb nu wel contact met familie daar, 3 nichtjes hebben al zelfmoord gepleegd en de rest heeft allemaal kinderen. Ze zijn mijn leeftijd en jonger).
WEL! WEER!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet weer
De C1000 voedt mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit de hand bijten die je voedt
In dit geval dus letterlijk.
Mijn vader is er 5 jaar geleden heen verhuisd. Dat is voor mij genoeg reden er nooit heen te willen.quote:
Niet het kassameisje bijten dan hequote:
Maar zachtjes bijten mag toch welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit de hand bijten die je voedt
In dit geval dus letterlijk.
maar wat als die dat nou wil?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet het kassameisje bijten dan he
Huillie huil. Dus omdat 1 persoon er woont vind je Nieuw - Zeeland gelijk niets meer? Lekker open minded ben jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vader is er 5 jaar geleden heen verhuisd. Dat is voor mij genoeg reden er nooit heen te willen.
Het is er idd zo klein dat je hem absoluut tegen komt daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vader is er 5 jaar geleden heen verhuisd. Dat is voor mij genoeg reden er nooit heen te willen.
Zeg dat tegen d'r paardquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zachtjes bijten mag toch wel
Freak !quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zachtjes bijten mag toch wel
Net Purmerend. Maar dan nog veel kleiner.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is er idd zo klein dat je hem absoluut tegen komt daar.
Is ze gebeten door dr paard dan?quote:
Dan heeft ze pech, want het mag niet volgens het spreekwordquote:
Net zo openminded als jouw liefde voor boeren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Huillie huil. Dus omdat 1 persoon er woont vind je Nieuw - Zeeland gelijk niets meer? Lekker open minded ben jij.
Nieuw-Zeeland lijkt me erg mooi, wil er zeker nog een keer naar toequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Huillie huil. Dus omdat 1 persoon er woont vind je Nieuw - Zeeland gelijk niets meer? Lekker open minded ben jij.
ik zie het hier gezellig wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |