tsssk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik dus met boerenMaar ik kan eigenlijk met iedereen wel omgaan. Alleen met Friezen niet, op een of andere manier is dat moeilijk...
moeilijk te verstaan hequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik dus met boerenMaar ik kan eigenlijk met iedereen wel omgaan. Alleen met Friezen niet, op een of andere manier is dat moeilijk...
Misschien had ze wel eens genoeg van de Shirequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij snap ik ook niet waarom je in godsnaam naar Nederland komt als je van New-Zealand komt
Aaaaaaaaaltijd een ander de schuld geven he.quote:
Run!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Dit is freaky, het frontje zit er niet op maar er komt wel muziek uit
Duh, hoe wilde je anders aan je eten komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat ik gewoon geen boer moet? Overal zijn boeren, alleen op de noordpool e.d niet want daar is geen vruchtbare grond. Overal waar vruchtbare grond is, zijn boeren.
JE AUTO SPOOKT!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien had ze wel eens genoeg van de Shire
Kijk daar ligt het probleem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga een lach op je gezicht toveren oke!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Dat zei hij toch niet tegen jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat ik gewoon geen boer moet? Overal zijn boeren, alleen op de noordpool e.d niet want daar is geen vruchtbare grond. Overal waar vruchtbare grond is, zijn boeren.
Hij reageerde niet op jou, maar op MissBquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
*spannend riedeltjequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Straks gaat je hoofd rondjes draaien!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Run!
Je auto is behekst
Zo begon het bij poltergeist ook, maar dan met een tv
Dat was niet mijn keuzequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarbij snap ik ook niet waarom je in godsnaam naar Nederland komt als je van New-Zealand komt
WAAR HAAL JE HET LEF VANDAAN OM UIT DIE KEUKEN TE KOMEN?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt iemand nodig die mij op mn plaats zet. De boerenexen die ik heb gehad walste ik zo overheen.
Dat is net een stapje te ver maar komt wel in de buurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
WAAR HAAL JE HET LEF VANDAAN OM UIT DIE KEUKEN TE KOMEN?
zoiets?
Nu ben ik natuurlijk geen automonteur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:Ik had het kunnen weten.. hij was oud, dik en half kaal.
Ghehequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk geen automonteur.
Maar is je radio wel goed aangesloten?
Of blijft hij continue spanning vragen en trekt hij dus je accu leeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |