Heb ik ook gehad met gapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gehad na een nacht gabberhouse, amfetaminen en xtc, dat ik s'ochtends om 8 uur bij de voordeur stond, moest gapen, en ik mijn smoel toen niet meer dicht kreeg.
Godzijdank duurde dat maar eventjes, want ik moest naar binnen en mijn ouders zaten al aan de ontbijttafel.
Of je radio is verkeerd aangesloten en trekt de accu leeg als je stil staatquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Nou auto doet het weer. Dat spookje in mijn radio kwam dus door de kapotte accu, niet andersom. Dat is dan weer een meevaller. Alleen kut dat nu mijn ventilatie niet meer zacht gezet kan worden, dat is ook fucked up nu.
Hehe ja zoiets, ik word er een beetje doof van merk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je rijdt in een windtunnel, ook al rij je niet in een windtunnel?
Ja dat dacht ik dus dat het was, maar de dude die de accu heeft vervangen zei dat het dus net andersom was. Heul interessant (quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je radio is verkeerd aangesloten en trekt de accu leeg als je stil staat
bedoel meer of je native speaker bent of nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Enige op school waar ik nooit moeite voor hoefde te doen om toch negens en tienen te halen
Oke, moet er wel bij zeggen, ik ben open minded totdat iemand me hindert, obstinaat doet en niet voor anderen meningen open staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed ok, ik heb het gelezen.
Er staat een trigger-woordje in. Open-minded.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad met gapen.
Maar ging dus niet meer dicht.
Mocht klotezat naar het ziekenhuis.
Kregen ze het in eerste instantie ook niet voor elkaar, hebben ze iemand op moeten piepen.
Die was schijnbaar lomper en die heeft het met veel moeite voor elkaar gekregen
Ja zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus dat het was, maar de dude die de accu heeft vervangen zei dat het dus net andersom was. Heul interessant () verhaal meteen, met poreuze plaatjes en rommel die tussen de plaatjes soort van stroom gaven.
Dus ik mag weer hard pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets, ik word er een beetje doof van merk ik.
Lolquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed ok, ik heb het gelezen.
Er staat een trigger-woordje in. Open-minded.
[ afbeelding ]
Je bent toch niet hard aan het werk he?quote:
Met je binnenstem jaquote:
kan wel kloppen trouwensquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
Heul interessant () verhaal meteen, met poreuze plaatjes en rommel die tussen de plaatjes soort van stroom gaven.
Ohquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oke, moet er wel bij zeggen, ik ben open minded totdat iemand me hindert, obstinaat doet en niet voor anderen meningen open staat.
Collega's gingen dingen aan mij vragen. Het gore lef!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent toch niet hard aan het werk he?
Merk je snel genoegquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus dat het was, maar de dude die de accu heeft vervangen zei dat het dus net andersom was. Heul interessant () verhaal meteen, met poreuze plaatjes en rommel die tussen de plaatjes soort van stroom gaven.
Ja het klonk heel logisch. Maar goed, dat klinkt zulke taal al snel voor mij hequote:
Mijn god, hoe durven ze!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Collega's gingen dingen aan mij vragen. Het gore lef!
Ja kan er achteraf wel om lachen.quote:
Haha, ik praat er openlijk over maar heb in 4 jaar tijd alleen mn ex en een paar meiden/vrouwen gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht dat je het over seks had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |