zie onderquote:
het risico bestaatquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is 1 x gebeurd!!
Dat was 14 jaar geleden!
Nou vooruit oldbie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar eh, newbie, vertel eens wat over jezelf. Waar je woont, wat je doet, cup-maat, dat soort dingen
quote:
quote:
Bereid je vast voor op een storm van PMs, geslijm en FB verzoekjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou vooruit oldbie.
Woont een kwartiertje bij Utrecht vandaan, is 20 jaar, werkt op kantoor op de machtigingen afdeling van een onderdeel van een apotheken bedrijf, heeft een zus en een zusje (geen pics), deed ooit Hogeschool voor de Kunsten maar heeft dat niet afgemaakt want duuuuuuuurrrrrrrr, houdt van lekker eten, fotografie/tekenen/e.d, is open minded, wordt niet gehosselt maar hosselt zelf, is dus halfbloed Nederlands/Nieuw-Zeelands, heeft ook in Amersfoort gewoond 2 jaar en houdt nogmaals van lekker etenOhja cupmaat.. 75 c, xs of s bij shirtjes en broeken inmiddels 38. Lengte is 1.63, gewicht 58.
Genoeg info dacht 'k zo
Is je bureau al omhoog aan het komen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
halfbloed kiwi/kaaskop. Hoe werkt dat?
.
Haha me pa zat in de scheepvaart en heeft de hele wereld rondgereist. Zo jaloersquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
halfbloed kiwi/kaaskop. Hoe werkt dat?
.
Aiquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha me pa zat in de scheepvaart en heeft de hele wereld rondgereist. Zo jaloers
TL;DRquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou vooruit oldbie.
Woont een kwartiertje bij Utrecht vandaan, is 20 jaar, werkt op kantoor op de machtigingen afdeling van een onderdeel van een apotheken bedrijf, heeft een zus en een zusje (geen pics), deed ooit Hogeschool voor de Kunsten maar heeft dat niet afgemaakt want duuuuuuuurrrrrrrr, houdt van lekker eten, fotografie/tekenen/e.d, is open minded, wordt niet gehosselt maar hosselt zelf, is dus halfbloed Nederlands/Nieuw-Zeelands, heeft ook in Amersfoort gewoond 2 jaar en houdt nogmaals van lekker etenOhja cupmaat.. 75 c, xs of s bij shirtjes en broeken inmiddels 38. Lengte is 1.63, gewicht 58.
Genoeg info dacht 'k zo
Je wil toch geen 2de zeilmeisje worden he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha me pa zat in de scheepvaart en heeft de hele wereld rondgereist. Zo jaloers
Haha, zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is 1 x gebeurd!!
Dat was 14 jaar geleden!
Alleen de laatste zin is belangrijkquote:
Dat is dus echt geen pretje hoorquote:
Haha liever niet neequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wil toch geen 2de zeilmeisje worden he?.
Ik heb het weleens gehad na een nacht gabberhouse, amfetaminen en xtc, dat ik s'ochtends om 8 uur bij de voordeur stond, moest gapen, en ik mijn smoel toen niet meer dicht kreeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen pretje hoor
Heb het nu alleen nog als ik heel moe ben en veel aan het gapen ben. Verder nooit meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gehad na een nacht gabberhouse, amfetaminen en xtc, dat ik s'ochtends om 8 uur bij de voordeur stond, moest gapen, en ik mijn smoel toen niet meer dicht kreeg.
Godzijdank duurde dat maar eventjes, want ik moest naar binnen en mijn ouders zaten al aan de ontbijttafel.
Dus je rijdt in een windtunnel, ook al rij je niet in een windtunnel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
Nou auto doet het weer. Dat spookje in mijn radio kwam dus door de kapotte accu, niet andersom. Dat is dan weer een meevaller. Alleen kut dat nu mijn ventilatie niet meer zacht gezet kan worden, dat is ook fucked up nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |