quote:
Op woensdag 2 februari 2011 01:01 schreef RobertVH het volgende:[..]
Mwah, dat soort verhalen over gevaarlijke regimes heb ik al zovaak gehoord, maar aan het eind van de rit is er niks aan de hand en zijn de enige landen die die aan de andere kant van de wereld een land zijn binnengevallen westerse landen
Daar hoor je gewoon nooit iets over omdat al onze oorlogen massaal worden uitgemeten en bekeken door de media en die oorlogen e.d. vooral genegeerd worden. Net zoals er nu weinig aandacht wordt besteed aan egypte. Maar wat dacht je van china, argentinië, japan, noord korea (probeert het constant bij Z-K) En zo zijn er vast nog wel honderden landen.
Aan het eind van de rit is er niks aan de hand door de preventie van de westerse landen ja. Als Amerika en Europa niet zo de waakhond uithingen had iran al lang israel aangevallen of iets in die trend. Waarom denk je anders dat Iran bezig was kernwapens te ontwikkelen? Als je 3 van zulke anti westerse landen naast elkaar hebt die een hekel hebben aan de gehele westerse cultuur, dan denk ik wel dat je problemen krijgt ja.
Overigens zijn ze momenteel dan misschien geen gigantische bedreiging voor ons, maar wat dacht je dan van de mensen die in dat soort landen wonen? merendeel daarvan vindt het ook gewoon kut dat ze zo onderdrukt worden met zulke zware straffen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!