Hier is het geloof ik alleen mistigquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik niks![]()
IJzel enz. Het is hier niet te doen man
Ja op zich is het slaapgebrek nog niet zo erg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat je opbreken he, na een tijdje..
Hier ook, maar dat ligt meer aan mij geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het geloof ik alleen mistig
En anders dwing je het maar gewoon afquote:
Zet je bril opquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat ligt meer aan mij geloof ik
Ik zal de dag even een lijst met eisen geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En anders dwing je het maar gewoon af
JA HET SCHIET AL OPPPPPPPPPquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT IS BIJNA!
We verwachten uiteraard wel een foto van je sleutel zodra je hem hebt.
Die heb ik al opquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zet je bril op
Hoofdpijn er nog?
doe ik ook morgen als ie niet in utrecht is, bij studentenservicecentrum, gelukkig toch om de hoekquote:
Je slaapt vanzelf een keer lang genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja het gaat je opbreken he, na een tijdje..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA HET SCHIET AL OPPPPPPPPP
Jonge er komt een heel fotoverslag. Van de woningbouw, van de meneer/mevrouw die me het contract overhandigd, van het contract, van de sleutel, van het slot, van elke kamer![]()
En dan ga ik gewoon zitten op de grond tegen de muur en janken denk ik zo
Hell ik ga zelfs de pleepot knuffelen, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van huppel die emo haar muur aan het knuffelen is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell ik ga zelfs de pleepot knuffelen, gewoon omdat het kan
Q heeft het maar drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst even schoonmaken dan he
quote:
Kan FOK!TV geen documentaire maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA HET SCHIET AL OPPPPPPPPP
Jonge er komt een heel fotoverslag. Van de woningbouw, van de meneer/mevrouw die me het contract overhandigd, van het contract, van de sleutel, van het slot, van elke kamer![]()
En dan ga ik gewoon zitten op de grond tegen de muur en janken denk ik zo
Ik ben bang voor sunchaserquote:
Zou je hem wel als eerste man je huis in willen hebben dan?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat wil ik ook en dan gewoon lekker op MIJN balkon zitten en genieten van het weer![]()
Trouwens: Nog 25 uur en 20 minuten![]()
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |