Och arme. Volgende x vroeger naar bed enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel goed, rare nacht gehad
Ja ik kon er niks aan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och arme. Volgende x vroeger naar bed enzo.
rn post halen can 20-25jan. hopelijk zit mn collegekaart erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, een mooi woord voor schoonmaken
Vraag Q of hij je toilet wil doen
quote:
Groot probleem als die er niet bij zit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
rn post halen can 20-25jan. hopelijk zit mn collegekaart erbij.
Joh, misschien is het wel een hele knappe wegenwachtmeneerquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
Me zo maar eens toonbaar proberen te maken, dan de Wegenwacht bellen, mijn auto laten starten en dan een nieuwe accu erin laten zetten.
Echt op zulke momenten mis ik een man
Het was gisteravond al niet te doen hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zie het! Arme mensen die de weg op moesten vannacht
Hmm, de wegenwachtmeneren (of -mevrouwen) die ik heb meegemaakt, waren geen eye candy... maar je weet maar nooit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, misschien is het wel een hele knappe wegenwachtmeneer
Als je pech hebt tref je een vrouw![]()
Maar dat kan ook leuk zijn om naar te kijken![]()
Ja het schijnt heel erg te zijn geweest weer. Stom weer, ik wil lente!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was gisteravond al niet te doen hier
Ja het gaat je opbreken he, na een tijdje..quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en knap vervelend.
Ben ik weer de hele dag brak
dan kan ik niks op de uni, nog geen koffie halen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot probleem als die er niet bij zit?
De Duitsers komen?quote:
Vandaag is je geluksdag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, de wegenwachtmeneren (of -mevrouwen) die ik heb meegemaakt, waren geen eye candy... maar je weet maar nooit!
Dat wil ik ook en dan gewoon lekker op MIJN balkon zitten en genieten van het weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het schijnt heel erg te zijn geweest weer. Stom weer, ik wil lente!
Die man heb je nodig om jezelf toonbaar te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
Me zo maar eens toonbaar proberen te maken, dan de Wegenwacht bellen, mijn auto laten starten en dan een nieuwe accu erin laten zetten.
Echt op zulke momenten mis ik een man
quote:
Ik niksquote:
DAT IS BIJNA!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook en dan gewoon lekker op MIJN balkon zitten en genieten van het weer![]()
Trouwens: Nog 25 uur en 20 minuten![]()
Langs de administratie lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan kan ik niks op de uni, nog geen koffie halen.die pas is ook n soort chipkaart begreep ik maar goed dan moeten ze maar n nieuwe regelen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die man heb je nodig om jezelf toonbaar te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |