Nee, pas na een uur woelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 06:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan lukt omdraaien en weer verder slapen ook nog eens niet blijkbaar
Ik heb ontdekt dat de wekker om 6:00 in combi met 2 biertjes en om 23:45 gaan slapen nog steeds kut is.
Ja, same here. Wordt mezelf bezighouden met motiverende poep-klusjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef Yuki het volgende:
Het is echt uitgestorven op m'n werk
Zal wel weer een rustige dag worden
Je mag tegenwoordig het toilet schoonmaken op je werk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, same here. Wordt mezelf bezighouden met motiverende poep-klusjes..
Q, alles goed?quote:
Promotiequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig het toilet schoonmaken op je werk?
Wxact. Nu begrijp ik wel het resultaat van zijn functioneringsgesprek van afgelopen maandagquote:
Met een tandenborstel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig het toilet schoonmaken op je werk?
Ik mocht blijven, met een kleine kanttekening.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wxact. Nu begrijp ik wel het resultaat van zijn functioneringsgesprek van afgelopen maandag
Kelder, nietmachine, toilet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mocht blijven, met een kleine kanttekening.
Utrecht FTW!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. Onderweg naar Utrecht om daar orde op zaken te stellen
Ah, een mooi woord voor schoonmakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. Onderweg naar Utrecht om daar orde op zaken te stellen
Ja wel goed, rare nacht gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Zoals altijd.
Hoe is het daar?
Ik mag niet meer in de buurt van brandbare zaken komen van de baas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kelder, nietmachine, toilet.
Wat zei je: Gonna set the building on fire.?
Hier hetzelfde, werd ook om half 6 wakker en kon toen niet meer slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 05:31 schreef missbehavin het volgende:
Of je wordt even wakker om half 6, wtf...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel goed, rare nacht gehad
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, een mooi woord voor schoonmaken
Vraag Q of hij je toilet wil doen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, werd ook om half 6 wakker en kon toen niet meer slapen
Forum Opties | |
---|---|