Maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:59 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga maar naar bed.. eens zien hoe stom ik me voel als ik wakker word![]()
![]()
maak jij het niet te laat royco?
quote:
Nou vooruitquote:
En dan lukt omdraaien en weer verder slapen ook nog eens niet blijkbaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 05:31 schreef missbehavin het volgende:
Of je wordt even wakker om half 6, wtf...
Twitterpost.quote:Op woensdag 2 februari 2011 06:48 schreef stbabylon het volgende:
zo, schijten en douchen scheelt al een stuk
zo in de trein maar weer verder slapen
Hardlopen? Zo vroeg? Zelfs hard strompelen lukt me niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, hardgelopen, nu nog even douchen, spullen pakken en hops, werken...
Te korte nacht.
Mogguh Q.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, hardgelopen, nu nog even douchen, spullen pakken en hops, werken...
Te korte nacht.
Mogguh Q.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eeehh, jawel, maar Q. zit in mijn ritueel
Mogguh Yuk!
En nu rennen, anders kom ik te laat
Ik zit in je ritueel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eeehh, jawel, maar Q. zit in mijn ritueel
Nee, pas na een uur woelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 06:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan lukt omdraaien en weer verder slapen ook nog eens niet blijkbaar
Ik heb ontdekt dat de wekker om 6:00 in combi met 2 biertjes en om 23:45 gaan slapen nog steeds kut is.
Ja, same here. Wordt mezelf bezighouden met motiverende poep-klusjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef Yuki het volgende:
Het is echt uitgestorven op m'n werk
Zal wel weer een rustige dag worden
Je mag tegenwoordig het toilet schoonmaken op je werk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, same here. Wordt mezelf bezighouden met motiverende poep-klusjes..
Q, alles goed?quote:
Promotiequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig het toilet schoonmaken op je werk?
Wxact. Nu begrijp ik wel het resultaat van zijn functioneringsgesprek van afgelopen maandagquote:
Met een tandenborstel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig het toilet schoonmaken op je werk?
Ik mocht blijven, met een kleine kanttekening.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wxact. Nu begrijp ik wel het resultaat van zijn functioneringsgesprek van afgelopen maandag
Kelder, nietmachine, toilet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mocht blijven, met een kleine kanttekening.
Utrecht FTW!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. Onderweg naar Utrecht om daar orde op zaken te stellen
Ah, een mooi woord voor schoonmakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. Onderweg naar Utrecht om daar orde op zaken te stellen
Ja wel goed, rare nacht gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard! Zoals altijd.
Hoe is het daar?
Ik mag niet meer in de buurt van brandbare zaken komen van de baas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kelder, nietmachine, toilet.
Wat zei je: Gonna set the building on fire.?
Hier hetzelfde, werd ook om half 6 wakker en kon toen niet meer slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 05:31 schreef missbehavin het volgende:
Of je wordt even wakker om half 6, wtf...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel goed, rare nacht gehad
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, een mooi woord voor schoonmaken
Vraag Q of hij je toilet wil doen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, werd ook om half 6 wakker en kon toen niet meer slapen
Och arme. Volgende x vroeger naar bed enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel goed, rare nacht gehad
Ja ik kon er niks aan doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och arme. Volgende x vroeger naar bed enzo.
rn post halen can 20-25jan. hopelijk zit mn collegekaart erbij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, een mooi woord voor schoonmaken
Vraag Q of hij je toilet wil doen
quote:
Groot probleem als die er niet bij zit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
rn post halen can 20-25jan. hopelijk zit mn collegekaart erbij.
Joh, misschien is het wel een hele knappe wegenwachtmeneerquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
Me zo maar eens toonbaar proberen te maken, dan de Wegenwacht bellen, mijn auto laten starten en dan een nieuwe accu erin laten zetten.
Echt op zulke momenten mis ik een man
Het was gisteravond al niet te doen hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zie het! Arme mensen die de weg op moesten vannacht
Hmm, de wegenwachtmeneren (of -mevrouwen) die ik heb meegemaakt, waren geen eye candy... maar je weet maar nooit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh, misschien is het wel een hele knappe wegenwachtmeneer
Als je pech hebt tref je een vrouw![]()
Maar dat kan ook leuk zijn om naar te kijken![]()
Ja het schijnt heel erg te zijn geweest weer. Stom weer, ik wil lente!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was gisteravond al niet te doen hier
Ja het gaat je opbreken he, na een tijdje..quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en knap vervelend.
Ben ik weer de hele dag brak
dan kan ik niks op de uni, nog geen koffie halen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot probleem als die er niet bij zit?
De Duitsers komen?quote:
Vandaag is je geluksdag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, de wegenwachtmeneren (of -mevrouwen) die ik heb meegemaakt, waren geen eye candy... maar je weet maar nooit!
Dat wil ik ook en dan gewoon lekker op MIJN balkon zitten en genieten van het weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het schijnt heel erg te zijn geweest weer. Stom weer, ik wil lente!
Die man heb je nodig om jezelf toonbaar te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
Me zo maar eens toonbaar proberen te maken, dan de Wegenwacht bellen, mijn auto laten starten en dan een nieuwe accu erin laten zetten.
Echt op zulke momenten mis ik een man
quote:
Ik niksquote:
DAT IS BIJNA!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook en dan gewoon lekker op MIJN balkon zitten en genieten van het weer![]()
Trouwens: Nog 25 uur en 20 minuten![]()
Langs de administratie lopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan kan ik niks op de uni, nog geen koffie halen.die pas is ook n soort chipkaart begreep ik maar goed dan moeten ze maar n nieuwe regelen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die man heb je nodig om jezelf toonbaar te maken?
quote:
Hier is het geloof ik alleen mistigquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik niks![]()
IJzel enz. Het is hier niet te doen man
Ja op zich is het slaapgebrek nog niet zo erg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het gaat je opbreken he, na een tijdje..
Hier ook, maar dat ligt meer aan mij geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het geloof ik alleen mistig
En anders dwing je het maar gewoon afquote:
Zet je bril opquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat ligt meer aan mij geloof ik
Ik zal de dag even een lijst met eisen geven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En anders dwing je het maar gewoon af
JA HET SCHIET AL OPPPPPPPPPquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
DAT IS BIJNA!
We verwachten uiteraard wel een foto van je sleutel zodra je hem hebt.
Die heb ik al opquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zet je bril op
Hoofdpijn er nog?
doe ik ook morgen als ie niet in utrecht is, bij studentenservicecentrum, gelukkig toch om de hoekquote:
Je slaapt vanzelf een keer lang genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja het gaat je opbreken he, na een tijdje..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA HET SCHIET AL OPPPPPPPPP
Jonge er komt een heel fotoverslag. Van de woningbouw, van de meneer/mevrouw die me het contract overhandigd, van het contract, van de sleutel, van het slot, van elke kamer![]()
En dan ga ik gewoon zitten op de grond tegen de muur en janken denk ik zo
Hell ik ga zelfs de pleepot knuffelen, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van huppel die emo haar muur aan het knuffelen is
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell ik ga zelfs de pleepot knuffelen, gewoon omdat het kan
Q heeft het maar drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst even schoonmaken dan he
quote:
Kan FOK!TV geen documentaire maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA HET SCHIET AL OPPPPPPPPP
Jonge er komt een heel fotoverslag. Van de woningbouw, van de meneer/mevrouw die me het contract overhandigd, van het contract, van de sleutel, van het slot, van elke kamer![]()
En dan ga ik gewoon zitten op de grond tegen de muur en janken denk ik zo
Ik ben bang voor sunchaserquote:
Zou je hem wel als eerste man je huis in willen hebben dan?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat wil ik ook en dan gewoon lekker op MIJN balkon zitten en genieten van het weer![]()
Trouwens: Nog 25 uur en 20 minuten![]()
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |