De Archos tablets hebben een HDMI uitgang, dus die sluit je zo aan op een beamer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 04:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
aantekeningen maken. Verslagen maak ik sowieso thuis op de pc. En als ik er miss powerpoints op kan maken en/of op kan zetten zodat ik die gewoon opschool op een beamer aan kan sluiten ofzo. Of is dat echt nog teveel gevraagt van een tablet?
Hoeveel heb je er voor betaald? en wat voor verzend methodequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag de ZT-180 versie 2 besteld via aliexpress.
Nu maar wachten/hopen/bidden dat hij snel/heel aankomt
Ben benieuwd!
maar kan je powerpoints op de archos maken? En ook 'ingang' zetten via de tablet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
De Archos tablets hebben een HDMI uitgang, dus die sluit je zo aan op een beamer.
Maken zal niet handig wezen, afspelen zal vast een app voor bestaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maar kan je powerpoints op de archos maken? En ook 'ingang' zetten via de tablet?
Heb er net geen 200 voor betaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald? en wat voor verzend methode?
quote:Dear Thijs ####,
Your payment for order 100##### has been confirmed. We will ship your order out within 5 business days as promised. After doing so, we will send you an e-mail notifying you of the tracking number. If you have any other questions, please feel free to let me know. Thanks!
Hope you enjoy purchasing from us and look forward to serving you again.
Best Regards
Great Century Co. Ltd.
Peng Jinwei
Nu hopen dat hij snel verzonden word.quote:
Tethering... of 3G module (USB-stick).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:18 schreef ItWasWritten het volgende:
hoe kan ik 3g internet ontvangen dan via me zt-180?
En weet iemand zo waar ik de zt-180 het goedkoopste kan halen? (incl toetsebord map)
Via een usb modem, deze zijn vrij goedkoop op marktplaats te vinden omdat vodafone ze weg gaf bij nieuwe abonnementen. Ik had er 1 voor minder dan 20 euro met 1 gig data tegoed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:18 schreef ItWasWritten het volgende:
hoe kan ik 3g internet ontvangen dan via me zt-180?
En weet iemand zo waar ik de zt-180 het goedkoopste kan halen? (incl toetsebord map)
Is dat zo gebruiksonvriendelijk dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie net dat er een nieuwe firmware voor mijn upgraded zt-180 ismorgen weer wat te doen dus.
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is dat zo gebruiksonvriendelijk dan?
Dat je een spreekwoordelijke dag kwijt bent om nieuwe firmware erop te gooien?
Veel plezier met je tablet ^^quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:03 schreef -J-D- het volgende:
Heb de Archos 101 zojuist gekocht... Net even mee lopen klooien. Kon gelijk al een firmware-update installeren.
Nu ff googlen of rooten aangeraden wordt of niet.
quote:
Heb hem geroot en de market erop gezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee hoorhet is vrij simpel
heb nu net mijn tablet (die tekoop is, de normale zt-180) geupdate naar 2.2 het duurde minder dan 40 minuten + ik faalde omdat ik iets niet gelezen had
dus als je wil kan het in 10 minuten. (zal de volgende keer proberen een filmpje te maken
)
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet zeker als ik mijn upgraded vandaag ga upgraden (zoals ik gisteren zei) er is geen change log vrijgegeven dus ik wacht even af wat andere gebruikers zeggen.
[..]
Veel plezier met je tablet ^^
Rooten geeft altijd voordelensoms ook nadelen maar die weet ik in dit geval niet
Ik moet m'n 70 ook nog rooten, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb hem geroot en de market erop gezet.
Heerlijk apparaat
Ik heb hem vandaag tegenover die mediamarkt gekocht bij Dynabytequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet m'n 70 ook nog rooten, hoe doe je dat?
Ow ik was bij Mediamarkt Arnhem net en daar hebben ze nu de Archos 70 en 101IT gewoon op voorraad.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag tegenover die mediamarkt gekocht bij Dynabyte
Rooten is simpel. Heel simpel. Heb de uitleg gevolgd in de OP van tweakers.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433501//
In 2 minuten gepiept.
Binnenkort ff tethering uitzoeken. Tenminste, ik dacht dat het zo heette als je je telefoon als accesspoint wil gebruik zodat je ook zonder wifi kan internetten op je Archos.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef RobertNL het volgende:
de app: Wifi hotspot (standaard bij normale Desire dus vast ook bij de HD)
Werkt ook als goede battery drain
Merci. Heb ze besteldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Tipje voor je 101 trouwens:
- Cover
- Anti-glare & -fingerprint protector (weet niet of deze hetzelfde is)
Oh, rooten klinkt niet zo ingewikkeld opeens, als ik dat dan lees inderdaad.Maar wat zijn precies de voordelen ervan, dat zie ik namelijk niet zo 1-2-3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |