Eeeh... Is gewoon hetzelfde als de ZT-180 van BIC.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef shiznuts het volgende:
Krijg net een mailtje van Redcoon dat ze de Easypix tablet verkopen... (Ik heb ook geen idee)
http://www.redcoon.nl/ind(...)asypix_EasyPad_1000/
Weliswaar was dat van de Oostenrijkse Redcoon, die hebben wel informatie:
1024x600 px, 10,2" 16:9 Touchscreen, ZT180 1GHz processor.
Zou het wat zijn voor 189 euro?
Upd:
http://www.easypix.eu/easypad1000_en.html ai, resistive touch.
[ afbeelding ]
Maar ja, was te verwachten voor die prijs. Wel claimen ze 1080p-support te hebben.
Die slogan ook!'Keep it real' en ziet er dan uit als een iPad/Galaxy Tab-hybride.
Dat zei ik gammaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:55 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Eeeh... Is gewoon hetzelfde als de ZT-180 van BIC.
Als je die koopt betaal je gewoon 79 euro te veelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
zt-180 processor = infomix x220
Edit: Het is een rebranded ZT-180
Is dat china avontuur zo gevaarlijk dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Zt-180 is een rebranded INFOTM X220 (Bijna goeddeed het uit mijn hoofd
)
Heb die stomme dongel nog niet aan de gang, wel netwerk geen internet..
1 van mijn Epad's staat in V&A voor de mensen die het China avontuur niet aandurven
Voor internet zeker, maar wat wil je op school gebruiken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit te denken aan een Archos 10,1. Beetje simpel internetten thuis. En voor school. Aangezien ze toch lichter en kleiner zijn dan een 'normale' laptop. Aanrader of toch aan de laptop?
nee hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:00 schreef ray_nl het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze:
http://www.brandsdragon.com/products/product_27799.htm
Zag net trouwens in het Chinese webshop topic dat buyincoins failliet is.
De goedkoopste optie is 37 dollar :/ , Bij bic (als die straks weer te bereiken is) kan je hem goedkoper krijgen. met de coupon + referrerquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:15 schreef ray_nl het volgende:
Hoe kom je op 191 dollar?
Met die ElectronicsWholeSale code kom ik, met een 8 GB kaart erbij op 162,01 dollar.
Begreep ergens anders namelijk dat je die 37 dollar verzendkosten weer uit zou kunnen zetten?
Weet je anders ergens waar deze goedkoper te krijgen is, vond hem er wel goed uitzien.
Als je op school veel moet typen zou ik toch voor de laptop gaan. Ik bedoel deze post kost me op m'n Archos minstens 2x zoveel tijd als met een normaal keyboard.quote:Op woensdag 9 februari 2011 02:26 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit te denken aan een Archos 10,1. Beetje simpel internetten thuis. En voor school. Aangezien ze toch lichter en kleiner zijn dan een 'normale' laptop. Aanrader of toch aan de laptop?
Even gekeken (met mobiel) en hij kost met de codes 168 dollar = 129 euroquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De goedkoopste optie is 37 dollar :/ , Bij bic (als die straks weer te bereiken is) kan je hem goedkoper krijgen. met de coupon + referrer
aantekeningen maken. Verslagen maak ik sowieso thuis op de pc. En als ik er miss powerpoints op kan maken en/of op kan zetten zodat ik die gewoon opschool op een beamer aan kan sluiten ofzo. Of is dat echt nog teveel gevraagt van een tablet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor internet zeker, maar wat wil je op school gebruiken?
Vandaag de ZT-180 versie 2 besteld via aliexpress.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verder zit er rond die prijs niet veel (10''), als je rond de 300 gaat dan kun je beter naar Archos gaan kijken.
Maar die 10'' met 512 ram is nu wel redelijk goedkoop via china post te krijgen geloof ik.
http://www.aliexpress.com(...)2MB-wholesalers.html als je fullfilment via aliexpress doet dan is deze 170 dollar, weet alleen niet hoe ups met invoerrechten is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |