nu je het zegtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2.1.4 op mijn Archos 101. Die lijkt me toch nieuwer.
Hehe, verder zijn het wel (een van) de meest smalle randen die je zult tegenkomen. De zijkanten wat breder dan de boven en onderkant (landscape) zodat je 'em stevig vast kunt houden tijdens het gebruikelijke webbrowsen e.d.. Toch wel fijn inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:47 schreef -J-D- het volgende:
Nog even een grappige gedachtenkronkel:
Ik vond de zwarte rand om de Archos 101 niet heel erg mooi. Maar goed, nu ik het apparaat heb, is het toch wel handig dat niet heel het apparaat touchscreen isJe moet ergens je handen laten.
De touch is ook goed (was resistief meen ik)?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef Vow het volgende:
Jeee mijn PoV is vandaag gebracht.Eerste indruk is goed. 7 inch scherm is perfecte maat voor mij. Schermkwaliteit is opvallend goed en redelijke kijkhoek ook. Hij is wel zwaarder als ik dacht. wat dan wel weer een degelijke indruk geeft. Snelheid valt me reuze mee voor zo'n lichte processor. Alles gaat vlotjes zat.
Tot nu toe is de POV geen POS
Dank.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De touch is ook goed (was resistief meen ik)?
Heb je Angry Birds en Raging Thunder / Asphalt al gespeeld?
Quadrantscore?
Veel plezier. Veel tabletlol toegewenst.
'k Geloof dat UPS verzendingen wel hevig gecontroleerd worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Mijn tablet is vandaag aan de postbode meegegeven heb ik te horen gekregen. Nu maar afwachten hoe supersnel UPS dat ding de wereld overvliegt
Zeker als ik toch alleen maar goed bereik in een stad ofzo heb.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef Devolution het volgende:
Ik ga gewoon tetheren met mijn Androidphone als ik ooit internet nodig heb op de tablet en er geen wifi hotspot in de buurt is. Zeker als het me $200 extra kost om een 3G transceiver in mijn tablet te hebben.
Dat is dan weer vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k Geloof dat UPS verzendingen wel hevig gecontroleerd worden.De kans dat je dus invoerrechten moet dokken is wel degelijk aanwezig. Duimen dus maar.
Zelf heb ik afaik alleen aan TNT moeten dokken maar je moet inderdaad direct aan de bezorger cash het juiste bedrag betalen. En hoeveel weet je pas als ze voor de deur staan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan weer vervelend![]()
Krijg ik daar bericht van? Of merk ik dat pas aan de deur, dat ik doodleuk even meteen cash moet aftikken?
Misschien bij het tracking, dat 'ie lang bij het inward station/customs blijft liggen, maar uiteindelijk wil dat ook niet altijd veel zeggen en merk je het inderdaad aan de deur.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is dan weer vervelend![]()
Krijg ik daar bericht van? Of merk ik dat pas aan de deur, dat ik doodleuk even meteen cash moet aftikken?
Wat heb je terug gestuurd naar de douane?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef beeklaan het volgende:
Of zoals ik, krijg je een brief...
Als die via CP verzonden is kan je ook zien of die bij Customs ligt. Zo ja, ga er dan maar van uit dat je moet betalen. Daarnaast hoeft een bezorgen geen wisselgeld terug te geven. Zorg er dus voor dat je gepast kunt betalen.
Een dooie rat zou wel origineel zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat heb je terug gestuurd naar de douane?
De waarheid. Met Paypal dingetje erbij. Maar het is zeer fraudegevoelig omdat je dat van paypal niet regelrecht kan printen, dus ik kopieer het naar word. Daar kan je gewoon cijfertjes aanpassen als je wilt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat heb je terug gestuurd naar de douane?
Het gebeurd ook tijdens het scrollen. Dus dan ben je geneigd om minder hard te drukken als je scrollt maar ik heb gemerkt dat het juist beter gaat als je harder drukt. Alsof je even anders het contact onderbreekt en hij het dan als een klik interpreteert. Niet intuïtief want verder is tijdens het typen weer erg gevoelig. Misschien eens kijken of er nog iets te kalibreren valt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:44 schreef Devolution het volgende:
Ik heb (op mijn telefoon althans) nog nooit per ongeluk een link aangeklikt. Als je het scherm aanraakt en daarna meteen je vinger omhoog of omlaag beweegt, weet hij automatisch dat je wil scrollen i.p.v. aanklikken. Misschien komt het wel omdat je tablet te traag is om meteen door te hebben dat je iets niet wil aanklikken?
Misschien staat het aangegeven als 2.1.4, maar het is 2.1.04.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Huh? Ik heb 2.1.4 op mijn Archos 101. Die lijkt me toch nieuwer.
Een computer met xp zoeken, windows 7 is waardeloos met driversquote:Op zondag 20 februari 2011 09:12 schreef Vow het volgende:
POV heeft ook net een update uitgebracht maar ik krijg hem maar niet gedaan.
Je moet hem via USB aansluiten terwijl je de start en returnknop vasthoudt. Windows herkent hem dan niet zodat je de speciale drivers kan installeren die het installatieprogramma starten. Dat is nog een heel gedoe in Win 7 maar uiteindelijk gelukt.
Alleen herkent Win de drivers niet. Kan honderd keer de map aanwijzen maar blijft zeggen dat er geen drivers gevonden zijn.
Iemand een suggestie? Of is er misschien een andere manier om de nieuwe image te installeren?
Net geprobeerd, zelfde resultaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een computer met xp zoeken, windows 7 is waardeloos met drivers
lijkt mij wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
Net geprobeerd, zelfde resultaat.
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik druk toch wel de goede knop in? Er staat Simultainiously press the power on and return buttons for a few seconds. Met return bedoelen ze toch dat pijltje en niet de home knop?
Dat kan je toch gewoon een keertje proberen?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aoan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik druk toch wel de goede knop in? Er staat Simultainiously press the power on and return buttons for a few seconds. Met return bedoelen ze toch dat pijltje en niet de home knop?
Altijd irritant die driver issues.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik was er vroeger éénquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef RobertNL het volgende:
Productsleutel: WE-HATE-SYMBIAN?(Voor de Symbian fanboys, niet serieus bedoeld)
Begon het me ook af te vragen. Net zoiets als Windows Mobile 6 fans.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er vroeger één
Maar volgens mij bestaan ze niet meer
Ow tof wist niet eens dat dat er voor android isquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Transport tycoon heb ik op mijn desire ^^, goed dat je het zegt zal hem even op mijn tab zetten, is wel leuk op groot scherm denk ik.
Je bedoelt een port van OpenTTD naar Android? www.openttd.orgquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Transport tycoon heb ik op mijn desire ^^, goed dat je het zegt zal hem even op mijn tab zetten, is wel leuk op groot scherm denk ik.
Het was wel de goede knop. Erg verwarrend. In de upgrade handleiding noemen ze het de return knop en in de gewone handleiding de esc knop. Terwijl het gewoon de back knop is.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon een keertje proberen?
Even mogelijkheden wegstrepen, dus nu met de home knop. Weet je iig zeker dat het daar niet aan ligt.
Hmz heb geen oplossing kunnen vinden daar. Vond wel op een ander forum iemand met een 7GII en precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Altijd irritant die driver issues.
Al in het POV topic op twiekers gekeken (en daarna pas) gevraagd? Daar zitten de techneutjes.
https://market.android.com/search?q=openttdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt een port van OpenTTD naar Android? www.openttd.org
Zie ook Transport Tycoon / OpenTTD #34
199 euro zelfs (600 tegen 799 euro). En wat mij betreft is de Xoom het beste wat je de komende tijd kunt halen ja. Ik was eerst meer geïnteresseerd in de Galaxy Tab 10.1 maar daar blijken een paar kritische dingen te ontbreken (HDMI, USB en SD card ondersteuning).quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef drumstickNL het volgende:
De prijs gaat nog, wat mij tegenvalt is de 100 euro extra voor 3g een totaal onacceptabele prijs.
Eindelijk kwam m'n tablet 'em tegen in het systeem van ze.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Archos heeft inmiddels firmware 2.1.08 uitgebracht voor de generatie 8 tables.
* DemonRage gaat nog ff de kat uit de boom kijken.
Ik ook. Kreeg wel een 'proces'-foutmelding bij een reboot, maar na een nieuwe reboot lijkt het te werken.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eindelijk kwam m'n tablet 'em tegen in het systeem van ze.
Googlen op "changelog archos 2.1.08" leverde dit opquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg wel een 'proces'-foutmelding bij een reboot, maar na een nieuwe reboot lijkt het te werken.
Waar kan je lezen wat de update gedaan heeft?
Firmware changesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef -J-D- het volgende:
Aha, changelog, dat was een goede zoekterm.
Merci
Dat is zo ongeveer een fokking 1 op 1 iPad kloon man, maar dan matigerquote:Op maandag 14 februari 2011 07:01 schreef kiddyl het volgende:
Verhaal. Klik maar effe op de link oid.
Ik had jaaaren terug een HP pocket PC. Was nog WM 2003 SE. Als ik die nu qua functies vergelijk met android deed ie het echt zo gek nog niet. Het vooral is de bedrijfsfilosofie van MS waardoor ze boot hebben gemist. Besturingssystemen overvol proppen omdat ze over alles monopoly willen houden waardoor je honderduizend menu's en een erg gebruiksonvriendelijk apparaat krijgt. Richt je gewoon op de basis functies en laat de rest aan third parties over. Veel slimmer.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
He, ik heb op mijn vorige telefoons prima gebruik gemaakt van WM 6
Maar toen ik zag hoe makkelijk anderen allemaal dingen op hun telefoon draaiend kregen, en ik maar moest blijven kloten met .cab bestanden enzo. Toch maar overgestapt.
Neemt niet weg dat ik bepaalde ports die het leuk deden op mijn WM telefoon(transport tycoon, monkey island), nog nergens voorbij heb zien komen op androids(of iphone for that matter)..
Heb het net nog een keer precies zo gedaan. Zonder succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef shiznuts het volgende:
Zou toch moeten werken, echt gedaan zoals het hoort?
Ik krijg het ook niet voor elkaar op m'n Archos 70 IT. Maar de enige app die ik wel graag fullscreen zou willen hebben maar dat niet doet is de NOS Teletekst appquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef shiznuts het volgende:
Zou toch moeten werken, echt gedaan zoals het hoort?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
De Motorola Xoom in de 24ste beschikbaar in best buy stores voor een prijs van 800 dollar.
Uiteindelijk dus iets van 600-700 euro. (wifi-only) Wat mij wel een aardige prijs lijkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In nog geen 800 jaar. Het moet wel leuk blijven...
Heb je een foto oid? Gewoon langs de douane mee gekomen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag mn ZT-180 binnen gekregen
Eerste indruk is goed, even lekker mee lopen klooien. Wat internet afgestruind, youtube gekeken. Wordt allemaal redelijk snel geladen, in iedergeval niet storend qua wachttijd.
Wel even wennen aan het touchscreen, maar geen major concern.
Wat wel erg jammer is, is dat de plug van chinese--> eurostekker niet past. Heb alleen geaarde stopcontacten hier in huis, en op een of andere manier hebben die chinezen het voor mekaar gekregen om de stekker te breed te maken. Hij past fysiek dus niet in het stopcontact![]()
Jammer, daardoor heeft mijn eerste kennismaking met de tablet ongeveer een half uur geduurd, daarna viel de boel gewoon uit omdat de accu leeg was.
Morgen maar even kijken in de winkel.
Zo iets is denk ik wel te halen toch? Gamma ofzo, of moet je er een speciale elektronicawinkel voor opzoeken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:55 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Heb je een foto oid? Gewoon langs de douane mee gekomen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hmpf, brief van ups in de bus..
Blijkbaar zijn ze vandaag langs geweest om de boel te bezorgen..
Proberen ze het morgen weer, maar ook dan ben ik de hele dag weg. Dat wordt dan woensdag pas.
Zie wel dat ik 38eu moet bijleggen, dat is nog te doen.
No problemquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef beeklaan het volgende:
Sorry dat ik niet alle comments bij alle users van de afgelopen weken onthoud
Zal nog wel een paar foto's maken later vandaag.quote:
Krijg je die 12.50 fee die TNT vraagt terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef beeklaan het volgende:
Briefje van me ZT-180 plus keyboard door de brievenbus. 36,06 bijbetalen. Niks geen bel gehoord ofzoGelukkig werk ik als bijbaantje bij TNT dus haal ik em vanavond tijdens werk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |