Firmware changesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef -J-D- het volgende:
Aha, changelog, dat was een goede zoekterm.
Merci
Dat is zo ongeveer een fokking 1 op 1 iPad kloon man, maar dan matigerquote:Op maandag 14 februari 2011 07:01 schreef kiddyl het volgende:
Verhaal. Klik maar effe op de link oid.
Ik had jaaaren terug een HP pocket PC. Was nog WM 2003 SE. Als ik die nu qua functies vergelijk met android deed ie het echt zo gek nog niet. Het vooral is de bedrijfsfilosofie van MS waardoor ze boot hebben gemist. Besturingssystemen overvol proppen omdat ze over alles monopoly willen houden waardoor je honderduizend menu's en een erg gebruiksonvriendelijk apparaat krijgt. Richt je gewoon op de basis functies en laat de rest aan third parties over. Veel slimmer.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
He, ik heb op mijn vorige telefoons prima gebruik gemaakt van WM 6
Maar toen ik zag hoe makkelijk anderen allemaal dingen op hun telefoon draaiend kregen, en ik maar moest blijven kloten met .cab bestanden enzo. Toch maar overgestapt.
Neemt niet weg dat ik bepaalde ports die het leuk deden op mijn WM telefoon(transport tycoon, monkey island), nog nergens voorbij heb zien komen op androids(of iphone for that matter)..
Heb het net nog een keer precies zo gedaan. Zonder succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef shiznuts het volgende:
Zou toch moeten werken, echt gedaan zoals het hoort?
Ik krijg het ook niet voor elkaar op m'n Archos 70 IT. Maar de enige app die ik wel graag fullscreen zou willen hebben maar dat niet doet is de NOS Teletekst appquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:14 schreef shiznuts het volgende:
Zou toch moeten werken, echt gedaan zoals het hoort?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
De Motorola Xoom in de 24ste beschikbaar in best buy stores voor een prijs van 800 dollar.
Uiteindelijk dus iets van 600-700 euro. (wifi-only) Wat mij wel een aardige prijs lijkt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
In nog geen 800 jaar. Het moet wel leuk blijven...
Heb je een foto oid? Gewoon langs de douane mee gekomen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag mn ZT-180 binnen gekregen
Eerste indruk is goed, even lekker mee lopen klooien. Wat internet afgestruind, youtube gekeken. Wordt allemaal redelijk snel geladen, in iedergeval niet storend qua wachttijd.
Wel even wennen aan het touchscreen, maar geen major concern.
Wat wel erg jammer is, is dat de plug van chinese--> eurostekker niet past. Heb alleen geaarde stopcontacten hier in huis, en op een of andere manier hebben die chinezen het voor mekaar gekregen om de stekker te breed te maken. Hij past fysiek dus niet in het stopcontact![]()
Jammer, daardoor heeft mijn eerste kennismaking met de tablet ongeveer een half uur geduurd, daarna viel de boel gewoon uit omdat de accu leeg was.
Morgen maar even kijken in de winkel.
Zo iets is denk ik wel te halen toch? Gamma ofzo, of moet je er een speciale elektronicawinkel voor opzoeken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:55 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Heb je een foto oid? Gewoon langs de douane mee gekomen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hmpf, brief van ups in de bus..
Blijkbaar zijn ze vandaag langs geweest om de boel te bezorgen..
Proberen ze het morgen weer, maar ook dan ben ik de hele dag weg. Dat wordt dan woensdag pas.
Zie wel dat ik 38eu moet bijleggen, dat is nog te doen.
No problemquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef beeklaan het volgende:
Sorry dat ik niet alle comments bij alle users van de afgelopen weken onthoud
Zal nog wel een paar foto's maken later vandaag.quote:
Krijg je die 12.50 fee die TNT vraagt terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef beeklaan het volgende:
Briefje van me ZT-180 plus keyboard door de brievenbus. 36,06 bijbetalen. Niks geen bel gehoord ofzoGelukkig werk ik als bijbaantje bij TNT dus haal ik em vanavond tijdens werk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |