Een computer met xp zoeken, windows 7 is waardeloos met driversquote:Op zondag 20 februari 2011 09:12 schreef Vow het volgende:
POV heeft ook net een update uitgebracht maar ik krijg hem maar niet gedaan.
Je moet hem via USB aansluiten terwijl je de start en returnknop vasthoudt. Windows herkent hem dan niet zodat je de speciale drivers kan installeren die het installatieprogramma starten. Dat is nog een heel gedoe in Win 7 maar uiteindelijk gelukt.
Alleen herkent Win de drivers niet. Kan honderd keer de map aanwijzen maar blijft zeggen dat er geen drivers gevonden zijn.
Iemand een suggestie? Of is er misschien een andere manier om de nieuwe image te installeren?
Net geprobeerd, zelfde resultaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Een computer met xp zoeken, windows 7 is waardeloos met drivers
lijkt mij wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
Net geprobeerd, zelfde resultaat.
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik druk toch wel de goede knop in? Er staat Simultainiously press the power on and return buttons for a few seconds. Met return bedoelen ze toch dat pijltje en niet de home knop?
Dat kan je toch gewoon een keertje proberen?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aoan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik druk toch wel de goede knop in? Er staat Simultainiously press the power on and return buttons for a few seconds. Met return bedoelen ze toch dat pijltje en niet de home knop?
Altijd irritant die driver issues.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:15 schreef Vow het volgende:
[..]
In apparaatbeheer geeft ie wel "onbekend apparaat" aan. Maar ook daarlangs lukt het niet.
Ik was er vroeger éénquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef RobertNL het volgende:
Productsleutel: WE-HATE-SYMBIAN?(Voor de Symbian fanboys, niet serieus bedoeld)
Begon het me ook af te vragen. Net zoiets als Windows Mobile 6 fans.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er vroeger één
Maar volgens mij bestaan ze niet meer
Ow tof wist niet eens dat dat er voor android isquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Transport tycoon heb ik op mijn desire ^^, goed dat je het zegt zal hem even op mijn tab zetten, is wel leuk op groot scherm denk ik.
Je bedoelt een port van OpenTTD naar Android? www.openttd.orgquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Transport tycoon heb ik op mijn desire ^^, goed dat je het zegt zal hem even op mijn tab zetten, is wel leuk op groot scherm denk ik.
Het was wel de goede knop. Erg verwarrend. In de upgrade handleiding noemen ze het de return knop en in de gewone handleiding de esc knop. Terwijl het gewoon de back knop is.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon een keertje proberen?
Even mogelijkheden wegstrepen, dus nu met de home knop. Weet je iig zeker dat het daar niet aan ligt.
Hmz heb geen oplossing kunnen vinden daar. Vond wel op een ander forum iemand met een 7GII en precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Altijd irritant die driver issues.
Al in het POV topic op twiekers gekeken (en daarna pas) gevraagd? Daar zitten de techneutjes.
https://market.android.com/search?q=openttdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt een port van OpenTTD naar Android? www.openttd.org
Zie ook Transport Tycoon / OpenTTD #34
199 euro zelfs (600 tegen 799 euro). En wat mij betreft is de Xoom het beste wat je de komende tijd kunt halen ja. Ik was eerst meer geïnteresseerd in de Galaxy Tab 10.1 maar daar blijken een paar kritische dingen te ontbreken (HDMI, USB en SD card ondersteuning).quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef drumstickNL het volgende:
De prijs gaat nog, wat mij tegenvalt is de 100 euro extra voor 3g een totaal onacceptabele prijs.
Eindelijk kwam m'n tablet 'em tegen in het systeem van ze.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Archos heeft inmiddels firmware 2.1.08 uitgebracht voor de generatie 8 tables.
* DemonRage gaat nog ff de kat uit de boom kijken.
Ik ook. Kreeg wel een 'proces'-foutmelding bij een reboot, maar na een nieuwe reboot lijkt het te werken.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eindelijk kwam m'n tablet 'em tegen in het systeem van ze.
Googlen op "changelog archos 2.1.08" leverde dit opquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg wel een 'proces'-foutmelding bij een reboot, maar na een nieuwe reboot lijkt het te werken.
Waar kan je lezen wat de update gedaan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |