Die hebben warme neuzenquote:
Wedden dat jouw trein dan door een OV-Chipstel wordt geredenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me zaterdag helemaal het licht uit mn ogen rijden met de treinMij krijgen ze NIET die OVchipkaart in
Uiteindelijk komt hij er welquote:
Mijn route is ook een portie krom van heb ik jou daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me zaterdag helemaal het licht uit mn ogen rijden met de treinMij krijgen ze NIET die OVchipkaart in
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt hij er wel.
Al moet hij omreizen met de ICE en de Thalys.
ja hoor, al moet ik over Vlissingen EN Kerkradequote:
Dan heb jij een nep-konijnquote:
hahaha goed manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, al moet ik over Vlissingen EN Kerkrade![]()
die heb ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wie neemt dan ook de Wehkamp mee naar het toilet
Why didn't I think of that?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt hij er wel.
Al moet hij omreizen met de ICE en de Thalys. Via Düsseldorf, Köln, en Brussel
.
dat is een stukkie omquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak dan Winterswijk ook even meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die MPG optie rijdt gewoon rondjes om mij heen dan. Het valt wel meequote:
Omdat jij hier de treinenman bent?quote:
Ja, de enige manier om daar weer vandaan te komen is lopen naar Bocholt, dank je welquote:
En je kunt relaxt een biertje wegtikken aan boordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die MPG optie rijdt gewoon rondjes om mij heen dan. Het valt wel mee
Mijn reis lijkt daar wel langs te moeten gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, de enige manier om daar weer vandaan te komen is lopen naar Bocholt, dank je wel
.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
blijven jullie eigenlijk slapen in Zandvoort zaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |