quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik zo weet
[..]
Wil je anders privé uitleg van mij?
Ja, gaat vaak nergens overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks schokkends en toch 4 topics volspemmen
A goed? Kan je dat niet in VSphere in 1 keer voor alle VM's regelen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
B is goeden A
D bestaat niet en C kan ook niet, je moet wat je niet wilt gebruiken van de host uitzetten in de vms.
Tegen de vervelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks schokkends en toch 4 topics volspemmen
Wanneer kan jij?quote:
Jij weet het helemaal niet manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik zo weet
[..]
Zaterdag, maar dan kan jij niet hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen de verveling
[..]
Wanneer kan jij?
Pardon?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet dat ik zo weet
[..]
Ja en daarom is er niks mis met privé uitlegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij weet het helemaal niet man
Helaas nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zaterdag, maar dan kan jij niet he
Leg JIJ het dan maar uitquote:
Okayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me zaterdag helemaal het licht uit mn ogen rijden met de treinMij krijgen ze NIET die OVchipkaart in
ga je nu nog naar de meet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me zaterdag helemaal het licht uit mn ogen rijden met de treinMij krijgen ze NIET die OVchipkaart in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |