quote:
B is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar een benadering: Bij dit soort vragen moet je er eigenlijk een frase bij bedenken die rijmt op "requires the least amount of administrative effort". Daar zijn we het over eens toch?![]()
Dus: alle antwoorden met "verander iets op "EVERY" dinges", zijn fout, in dit geval A
Dan 2 van de overige 3. D vind ik een nogal onnauwkeurig aangegeven optie. Ik zou gaan voor B en C en zeker weten dat er minimaal EENTJE goed is.
Een nerd suffie noemen, wat zielig voor jequote:
quote:
ik zeg hallo ga even naar de wc en zit in een gesloten topic te kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
tjemig 4 topics versleten sinds ik m'n pc uitlogde
Je kent ons tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg hallo ga even naar de wc en zit in een gesloten topic te kijken
Ja, wie neemt dan ook de Wehkamp mee naar het toiletquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg hallo ga even naar de wc en zit in een gesloten topic te kijken
kennelijk niet goed genoegquote:
Jawel. In dit geval welquote:
lekker warm doesje danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
koud
douchen![]()
trusten voor later lieffies
Douche zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
koud
douchen![]()
Geniet van je douchenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
koud
douchen![]()
* MPG knuffelt je warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
koud
douchen![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
koud
douchen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |