Mogen best hoor, maar zelf onderdak regelen dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik ook, mja al zou ik nu alsnog mogen komen dan wordt het toch niks om daar hier nu nog mee aan te komen zetten
Owh ja, bijna vergetenquote:
Auch proficiatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Duitse machinist negeerde twee stopsignalen
Nieuw bericht van gemaakt.
kijk, als ik DAT eer der had geweten was ik gewoon naar huis geredenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mogen best hoor, maar zelf onderdak regelen dusDoe ik ook
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kunnen wel weer eens een boost gebruiken, beetje matigjes de laatste tijd
Mag nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mogen best hoor, maar zelf onderdak regelen dusDoe ik ook
Die zit in ONZ Radio SC volgens mijquote:
ach, ik ga er ook gewoon verder niets meer over zeggen, lijkt me beter.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
kijk, als ik DAT eerder had geweten was ik gewoon naar huis gereden
Maar ik dacht dat de toegang zowiezo 'restricted' was
Oh? Nou ja ik ben de gastheer nietquote:
Is ook..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk, als ik DAT eer der had geweten was ik gewoon naar huis gereden
Maar ik dacht dat de toegang zowiezo 'restricted' was
sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, ik ga er ook gewoon verder niets meer over zeggen, lijkt me beter.
Omdat het gewoon een keer vol is in een huis.quote:
quote:
Dat is duidelijk lieverd..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een keer vol is in een huis.
Niet omdat iemand mensen wil weren of omdat ze niet welkom zouden zijn.
Dat dat even duidelijk is.
Ja, dat is heel vervelend, maar dan hoef je DM niet stom te gaan noemen he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk lieverd..![]()
![]()
Ik ben gewoon sneu en jaloers vandaag..
* Trevland geeft Whis een knuffelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk lieverd..![]()
![]()
Ik ben gewoon sneu en jaloers vandaag..
Ik had al bedacht, de volgende meet in Utrecht in de kroegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... Hij heeft maar een klein appartement... en dan is het gewoon op een gegeven moment vol.
Maar de volgende keer is vast weer bij een ander. En anders huur ik een keer een feestzaal of een kroeg af! .
ik wilde je zo graag houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je had de badkamerdeur op slot gedaan, en ik zat er nog in
Dquote:
Je bent echt zo lief en geduldigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whis een knuffel
Komt wel goed
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had al bedacht, de volgende meet in UtrechtOostham in de kroegclub![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had al bedacht, de volgende meet in Utrecht in de kroeg![]()
![]()
Mja, ik zat te denken om hier het jeugdcentrum af te hurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je had de badkamerdeur op slot gedaan, en ik zat er nog in
Geen idee wie het zijn, maarquote:
Zo ben ik meestalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent echt zo lief en geduldig![]()
Krijgt zelf ook wel ff genoeg van zichzelf nu
Nice en wanneer?quote:
Of bij GF, maar dan wel als de club verder dicht isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Regel jij overnachtingsplaatsen, de reis en het allerbelangrijkste toestemming van partnersquote:
je kan met de treinquote:
Luchtbedjes/matjes ergens??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik zat te denken om hier het jeugdcentrum af te huren. Zou ik alleen geen slaapplek kunnen bieden
.
In mei ergens maar ik weet de exacte datum nog niet. Is vandaag pas geboekt. Moet ik nog horen. Hun hotel is vlakbij waar ik woon thoughquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ben ik meestal
[..]
Nice en wanneer?
op een zondagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Of bij GF, maar dan wel als de club verder dicht is...
Ja, en dat is dan weer een beetje lastig, dan moet het wel overdag... Of van het zomer, gaan we kamperen met zijn allenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik zat te denken om hier het jeugdcentrum af te huren. Zou ik alleen geen slaapplek kunnen bieden
.
OMG! Heb ik een bad?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben maar in bad gegaan, maar het water was inmiddels koud geworden
Ja, gaan we winkelen, eten en zuipenquote:
overnachten is geen probleemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Regel jij overnachtingsplaatsen, de reis en het allerbelangrijkste toestemming van partners![]()
Kamperenquote:
quote:
Dat is zeker nice, have fun danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
In mei ergens maar ik weet de exacte datum nog niet. Is vandaag pas geboekt. Moet ik nog horen. Hun hotel is vlakbij waar ik woon though
nou welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Heb ik een bad?
* suikertaartje rent naar boven
Zowel daar als bij mij thuis is helaas GEEN optiequote:
Ja, alleen dat laatste punt zal mogelijk wat problemen veroorzakenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overnachten is geen probleem
JA!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan weer een beetje lastig, dan moet het wel overdag... Of van het zomer, gaan we kamperen met zijn allen![]()
Dan gingen we toch ook een pannenkoekenmeet op de boot van Friem doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan weer een beetje lastig, dan moet het wel overdag... Of van het zomer, gaan we kamperen met zijn allen![]()
We doen het wel nog een keer bij mij, want er past nog meer bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Zowel daar als bij mij thuis is helaas GEEN optie.
Ik ben ook wel lief en geduldig hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent echt zo lief en geduldig![]()
Krijgt zelf ook wel ff genoeg van zichzelf nu
hier wel maar dan weer oudersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Zowel daar als bij mij thuis is helaas GEEN optie.
Ja, precies, zoiets kan misschien welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen dat laatste punt zal mogelijk wat problemen veroorzaken
Oh dat is die meet waarvoor ik dan weer geen uitnodiging gehad hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan gingen we toch ook een pannenkoekenmeet op de boot van Friem doen?
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is die meet waarvoor ik dan weer geen uitnodiging gehad heb
Ja ik ook, maar dat zijn detailsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JA!!!![]()
Moet ik alleen wel ff een tent regelen, maar komt goed!!
Oh jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan gingen we toch ook een pannenkoekenmeet op de boot van Friem doen?
Nee, maar met zo'n stomme rare doos als ik nu ben is het wel heel handig en liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook wel lief en geduldig hoor![]()
Alleen is dat niet altijd de juiste keus
Dat was een spontaan plan, dan was je er vast even nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo?
allemaal handjes boven de dekens houden
Met een beetje fantasie wel toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Heb ik een bad?
* suikertaartje rent naar boven
Ja, ssssst, dat moest geheim blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was een spontaan plan, dan was je er vast even niet
Kinderbadje in de douchequote:
NEE, kamperen met z'n allen is ZOquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat zijn detailsEn anders wil ik echt nog wel een keer m'n huis ter beschikking stellen als mensen weer naar Zwolle zouden willen komen
[..]
Oh ja
Dat lijkt me zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE, kamperen met z'n allen is ZO![]()
![]()
![]()
Bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We doen het wel nog een keer bij mij, want er past nog meer bij![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en van de laatste 25 topics heb ik er maar 2 geopendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Waren we aan het begin van deze week niet bij 2700?
Wat MPG ook zegt: volgende keer is het weer ergens anders en kun je er misschien wel bij zijn.quote:
Ja OOK leuk, maar KAMPERENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker
Maar in zwolle is het ook![]()
Ik kan toch zeer waarschijnlijk niet dus het maakt mij niet uit ookquote:
Symptoombestrijding bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar met zo'n stomme rare doos als ik nu ben is het wel heel handig en lief![]()
ik laat de honden wel losquote:
Ik vind kamperen ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja OOK leuk, maar KAMPEREN![]()
![]()
![]()
Tentjes, kampvuur, drinken, praten
Was ik er toen al?? Vast niet he??quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jou![]()
En dan Hilde en Sofie knuffelen![]()
En jou knuffelen![]()
![]()
Jij bent voor mij zo ongeveer het dichtste bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het hoeft niet als het al te ver is voor mensenWilde alleen aangeven dat mensen welkom zijn
Nee, stuur dan de vrijgezelle mannen naar me toequote:
Ik neem het je helemaal niet kwalijk oid, en ik ben ook niet aan het drammen (bedoel het iig niet zo).. Ben gewoon jaloers.. Zou er graag bij zijn, maar snap het hoe, wat en waarom best...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat MPG ook zegt: volgende keer is het weer ergens anders en kun je er misschien wel bij zijn.
Zoals ik al zei, de ruimte is beperkt, vandaar dat ik weken geleden een PM heb gestuurd met een voorstel voor een meet naar een aantal mensen. En omdat die ruimte beperkt is, heb ik keuzes moeten maken voor wie ik wel en niet de PM stuurde. Nu is die PM overigens verstuurd toen jij nog niet meepostte hier.
En met alle respect, maar ik vind het ook nooit zo prettig als mensen gaan drammen en zo proberen alsnog uitgenodigd te worden. Zo kwam jouw post wel op mij over namelijk, en dat heeft juist een averechts effect bij mij.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het hoeft niet als het al te ver is voor mensenWilde alleen aangeven dat mensen welkom zijn
dacht het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ik er toen al?? Vast niet he??
quote:
O, haaiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, stuur dan de vrijgezelle mannen naar me toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |