Kinderbadje in de douchequote:
NEE, kamperen met z'n allen is ZOquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat zijn detailsEn anders wil ik echt nog wel een keer m'n huis ter beschikking stellen als mensen weer naar Zwolle zouden willen komen
[..]
Oh ja
Dat lijkt me zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE, kamperen met z'n allen is ZO![]()
![]()
![]()
Bij jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We doen het wel nog een keer bij mij, want er past nog meer bij![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is die meet waarvoor ik dan weer geen uitnodiging gehad heb
Ja en van de laatste 25 topics heb ik er maar 2 geopendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Waren we aan het begin van deze week niet bij 2700?
Wat MPG ook zegt: volgende keer is het weer ergens anders en kun je er misschien wel bij zijn.quote:
Ja OOK leuk, maar KAMPERENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker
Maar in zwolle is het ook![]()
Ik kan toch zeer waarschijnlijk niet dus het maakt mij niet uit ookquote:
Symptoombestrijding bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar met zo'n stomme rare doos als ik nu ben is het wel heel handig en lief![]()
ik laat de honden wel losquote:
Ik vind kamperen ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja OOK leuk, maar KAMPEREN![]()
![]()
![]()
Tentjes, kampvuur, drinken, praten
Was ik er toen al?? Vast niet he??quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jou![]()
En dan Hilde en Sofie knuffelen![]()
En jou knuffelen![]()
![]()
Jij bent voor mij zo ongeveer het dichtste bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het hoeft niet als het al te ver is voor mensenWilde alleen aangeven dat mensen welkom zijn
Nee, stuur dan de vrijgezelle mannen naar me toequote:
Ik neem het je helemaal niet kwalijk oid, en ik ben ook niet aan het drammen (bedoel het iig niet zo).. Ben gewoon jaloers.. Zou er graag bij zijn, maar snap het hoe, wat en waarom best...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat MPG ook zegt: volgende keer is het weer ergens anders en kun je er misschien wel bij zijn.
Zoals ik al zei, de ruimte is beperkt, vandaar dat ik weken geleden een PM heb gestuurd met een voorstel voor een meet naar een aantal mensen. En omdat die ruimte beperkt is, heb ik keuzes moeten maken voor wie ik wel en niet de PM stuurde. Nu is die PM overigens verstuurd toen jij nog niet meepostte hier.
En met alle respect, maar ik vind het ook nooit zo prettig als mensen gaan drammen en zo proberen alsnog uitgenodigd te worden. Zo kwam jouw post wel op mij over namelijk, en dat heeft juist een averechts effect bij mij.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het hoeft niet als het al te ver is voor mensenWilde alleen aangeven dat mensen welkom zijn
dacht het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ik er toen al?? Vast niet he??
quote:
O, haaiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, stuur dan de vrijgezelle mannen naar me toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |