en mattie ook een verpleegsterpakje aan!quote:
Zal em vast heel sexy staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mattie ook een verpleegsterpakje aan!
Topicwending. Dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mattie ook een verpleegsterpakje aan!
nou....ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Topicwending. Dat is niet de bedoeling
neehoor, male-nursesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
Kijk ik ff de andere kant op, zit ik ineens in een topic voor dragqueens??
Zo, die houden 't ook uit met z'n 2en zeg. Nu ik nog eens een keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
Willem-Alex en Maxima zijn 9 jaar getrouwd![]()
moet je nog minimaal 9 jaar en een paar dagen wachten....quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, die houden 't ook uit met z'n 2en zeg. Nu ik nog eens een keer.
Ze zijn 9 jaar getrouwd, niet 9 jaar samenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je nog minimaal 9 jaar en een paar dagen wachten....
Vlug zijn danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn 9 jaar getrouwd, niet 9 jaar samen
Jij bent nog niet getrouwd geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, die houden 't ook uit met z'n 2en zeg. Nu ik nog eens een keer.
nja, straks in ondertrouw dan zsm trouwen en dan 9jaar wachten. kan dus best snel. ff een partner opsnorren en klaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn 9 jaar getrouwd, niet 9 jaar samen
Moet je wel de "7 year itch" overlevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, straks in ondertrouw dan zsm trouwen en dan 9jaar wachten. kan dus best snel. ff een partner opsnorren en klaar!
die heb ik nooit gehaaldquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je wel de "7 year itch" overleven
Haha ik dacht er ook al aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig doet aan opleidingsvoorlichting? --> Elektrotechniek.
Ik heb hem overleefd, maar bij 11 jaar begon het weer te jeuken...quote:
ze komen naar Leeuwarden in De Schaaf of hoe dat ding?quote:
nogmaals welterusten!quote:
Zalen Schaaf, wordt altijd ingehuurd als RomeinXL isquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze komen naar Leeuwarden in De Schaaf of hoe dat ding?
wat cindy zegt!quote:
dat mot je er morgen weer aftrainen maat! vraag Hans maar om tipsquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef justmattie het volgende:
Goed bezig justmattie. Zakje borrelnootjes in een half uur leeg gegeten
Geen tijd voor morgen. Donderdag weer, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mot je er morgen weer aftrainen maat! vraag Hans maar om tips
spiertjes kweken om chickies te hosselen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen tijd voor morgen. Donderdag weer, denk ik.
Ik heb m'n eigen schema wel
Nee, dat dus nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
RA RA RA MON!
[..]
spiertjes kweken om chickies te hosselen!
man, ik ben in september 1 maand bij de fysiosportschool geweest en dat vond ik wel genoeg.....nee, niets voor mij. in t voorjaar weer fietsen hoop ik....
Sinds kort een sportschool hier op het dorp, zit erover na te denken om eens te gaan kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
RA RA RA MON!
[..]
spiertjes kweken om chickies te hosselen!
man, ik ben in september 1 maand bij de fysiosportschool geweest en dat vond ik wel genoeg.....nee, niets voor mij. in t voorjaar weer fietsen hoop ik....
Kijken. Dat doe ik ook heel vaak met een vriend van me. Maar iets doen... Ho maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds kort een sportschool hier op het dorp, zit erover na te denken om eens te gaan kijken
Ik ZAT er nog over te twijfelen het iets anders neer te zetten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kijken. Dat doe ik ook heel vaak met een vriend van me. Maar iets doen... Ho maar
Jij hebt de hele popagenda van Leeuwarden doorgenomen voor 't komende jaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
Mintzkov staat binnenkort in Leeuwarden
er komt teveel....Broken Glass Heroes, Mintzkov, Hot Stewards, Royal Republic, Lola Kitequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt de hele popagenda van Leeuwarden doorgenomen voor 't komende jaar?
Dan gaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er komt teveel....Broken Glass Heroes, Mintzkov, Hot Stewards, Royal Republic, Lola Kite
Allemaal in de Astriksquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er komt teveel....Broken Glass Heroes, Mintzkov, Hot Stewards, Royal Republic, Lola Kite
nee, Republic in Romein...de rest wel in Astriks/Blokhuispoort. allemaal 6 euro, republic 8....quote:
Kost ook net nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Republic in Romein...de rest wel in Astriks/Blokhuispoort. allemaal 6 euro, republic 8....
is war...maar wie zegt dat ik al die avonden tijd heb....moet dan zovaak stenders missenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is war...maar wie zegt dat ik al die avonden tijd heb....moet dan zovaak stenders missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |