Wat denk jij wel niet, van deze stoere internetheldenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid!! Gaan we ze samen aanmoedigen. Of uitlachen, denk het laaste
ik heb al verpleegsters geregeld!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, van deze stoere internethelden
4 nog wel.. jij hebt zeker een kinky carnval gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik er daar nog 4 van hebben liggen...
Ja, stoere praat hebben jullie wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, van deze stoere internethelden
Hebben ze ook bevestigdquote:
Daar zijn we mannen voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, stoere praat hebben jullie wel!
Nee, heb een hekel aan carnaval. Jaren in de verpleging gewerkt en heb de uniformen niet hoeven in te leverenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
4 nog wel.. jij hebt zeker een kinky carnval gehad
carnavalhater meldt zich!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, heb een hekel aan carnaval. Jaren in de verpleging gewerkt en heb de uniformen niet hoeven in te leveren
Minthy min of meer....quote:
Ow, ik ben er wel bij hoor! Dit wil ik niet missenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hebben ze ook bevestigd?
[..]
Daar zijn we mannen voor
Mag ik ze dan lenen voor carnaval, ik heb nog wel wat vriendinnen die zon kostuum niet slecht zou staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, heb een hekel aan carnaval. Jaren in de verpleging gewerkt en heb de uniformen niet hoeven in te leveren
Luister jij wel 3FM?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, ik ben er wel bij hoor! Dit wil ik niet missen
Yayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
carnavalhater meldt zich!
[..]
Minthy min of meer....
tss jullie weten niet wat carnavallen isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
carnavalhater meldt zich!
[..]
Minthy min of meer....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mag ik ze dan lenen voor carnaval, ik heb nog wel wat vriendinnen die zon kostuum niet slecht zou staan
Zeker wel, maar dan ff niet!!quote:
LOL.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeker wel, maar dan ff niet!!
yupquote:
slaap lekker en succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Sssslapen![]()
![]()
Morgen alweer laatste tentamen, wel een vervelende: Projectmanagement
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
dit klinkt btw lekker? wat is het eigenlijk?
Love wil tear us apartquote:
Ik niet, ik was even helemaal hyper over 't feit dat ik een boek 2dehands voor 20 euro heb weten te fixen in plaats van nieuw voor een prijs a 80 euroquote:
Succes morgen, slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Sssslapen![]()
![]()
Morgen alweer laatste tentamen, wel een vervelende: Projectmanagement
Owja, moet ook nog ff om boeken schooien...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik niet, ik was even helemaal hyper over 't feit dat ik een boek 2dehands voor 20 euro heb weten te fixen in plaats van nieuw voor een prijs a 80 euro
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Ik kom nog even zeggen dat ik ga slapen.
En je weet het tschuss, trusten en tik em aan ouwe!
ik had het nog over het nummer daarvor van The Answer.quote:
Siaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het nog over het nummer daarvor van The Answer.
en Sia......nee. bah
BAH!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Sia......nee. bah
Ik vind sia wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Sia......nee. bah
Sorry honey, loop hier een beetje voor denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Sia......nee. bah
Ga je ons nu uitlokken, zodat je Rocky kan verzorgenquote:
zo'n verpleegsterspakje staat me vast goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je ons nu uitlokken, zodat je Rocky kan verzorgen?
Damn. Ik ben echt niet scherp meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo'n verpleegsterspakje staat me vast goed
De muziek he, de muziek!quote:
Snuggerequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Damn. Ik ben echt niet scherp meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |