Vorig jaar op het bevrijdingsfestival, geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
als DeWolff toevallig in leeuwarden komt wil ik er bij zijn! geweldig dit
heb ik een tijdmachine? nee! niet zo dom dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vorig jaar op het bevrijdingsfestival, geloof ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik een tijdmachine? nee! niet zo dom dus!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Niet zo'n enorme baas dus Had ik maar een tijdmachiiiiinequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mij mn ogen uitsteken. nee, ik vind je niet meer lief!quote:
dat dus, maar niet omdat je al 4 jongetjes hebt of omdat een meisje zitten plast en je dus minder spetters op de wc hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
Pfoe... Pittig onderwerp!
Kan me in sommige gevallen wel voorstellen dat aanstaande ouders het geslacht willen weten, bijvoorbeeld bij geslachtsgerelateerde erfelijke ziektes
Hoogstens een jaloerse intentie uitlokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mij mn ogen uitsteken. nee, ik vind je niet meer lief!
Nee, klopt. Vind ik persoonlijk ook niet ethischquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus, maar niet omdat je al 4 jongetjes hebt of omdat een meisje zitten plast en je dus minder spetters op de wc hebt.
Ja oke, daar kan ik inkomen, maar je moet wel duidelijke grenzen trekken, en die trek ik niet verder als gezond..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
Pfoe... Pittig onderwerp!
Kan me in sommige gevallen wel voorstellen dat aanstaande ouders het geslacht willen beïnvloeden, bijvoorbeeld bij geslachtsgerelateerde erfelijke ziektes
wacht maar! ik sla je helemaal kapot!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoogstens een jaloerse intentie uitlokken
Vind ik ook, maar je hebt bepaalde auto-imuunziektes die of alleen bij mannen of alleen bij vrouwen voorkomen, kindje heeft dan vaak geen (lang) levenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja oke, daar kan ik inkomen, maar je moet wel duidelijke grenzen trekken, en die trek ik niet verder als gezond..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht maar! ik sla je helemaal kapot!
(jahoor, ik wel
Ja, nou vind ik het gelul eindelijk eens interessant...quote:
Durf je dat wel aan? Je hebt gezien hoe groot en breed ik ben *kuch*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(jahoor, ik wel
das tricky inderdaad. Misschien dat je in die extreme gevallen dan het geslacht inderdaad mag bepalen, maar aan de andere kant.. voor hetzelfde geval kan je dan ook kinderen maken uit het niets, en dan gaat er niemand meer adopteren, dat is weer zon bijkomend probleem waar je toch weer rekening mee moet houden, hele lastige stellingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar je hebt bepaalde auto-imuunziektes die of alleen bij mannen of alleen bij vrouwen voorkomen, kindje heeft dan vaak geen (lang) leven
ja, dat wordt een titanenstrijd! nu nog cheerleaders om ons aan te moedigen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Je hebt gezien hoe groot en breed ik ben *kuch*
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sellectief quoten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Je hebt gezien hoe groot en breed ik ben!!
slaap lekker pino!quote:
ja, jij zit wel te wachten op 2 olieworstelende goden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Sellectief quoten!![]()
*pakt popcorn*![]()
Ik heb m'n chippies net opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Sellectief quoten!![]()
*pakt popcorn*![]()
Ik vind het ook een lastig onderwerp, leuk voor in een les ethiek! Ik vind dat het in extreme gevallen idd best mag. Helaas vervagen grenzen nogal snel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
das tricky inderdaad. Misschien dat je in die extreme gevallen dan het geslacht inderdaad mag bepalen, maar aan de andere kant.. voor hetzelfde geval kan je dan ook kinderen maken uit het niets, en dan gaat er niemand meer adopteren, dat is weer zon bijkomend probleem waar je toch weer rekening mee moet houden, hele lastige stelling
Nou, dat vind ik een hele stomme vraag... NATUURLIJK!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij zit wel te wachten op 2 olieworstelende goden?
Kots het uit, ik krijg niet die hele bak in m'n uppie leeg hoorquote:
Vanwege al die vervagende grenzen ben ik geneigd tegen zulke ingrepen te zijn. Ik snap het punt van gezondheidskwesties (erfelijke ziektes en dergelijke), maar waar houdt zoiets op? En hoe gaan we daar in de toekomst over denken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een lastig onderwerp, leuk voor in een les ethiek! Ik vind dat het in extreme gevallen idd best mag. Helaas vervagen grenzen nogal snel...
Of om een ambulance te bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wordt een titanenstrijd! nu nog cheerleaders om ons aan te moedigen!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kots het uit, ik krijg niet die hele bak in m'n uppie leeg hoor
Dat kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nou vind ik het gelul eindelijk eens interessant...
NICEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Fleet FoxesFolk van de hoogste plank, muziek word niet veel beter dan Mykonos
Zou alleen gehandhaafd kunnen worden met zeer strenge regels en strikte controle denk ik, al zullen er altijd mensen door de mazen floepenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege al die vervagende grenzen ben ik geneigd tegen zulke ingrepen te zijn. Ik snap het punt van gezondheidskwesties (erfelijke ziektes en dergelijke), maar waar houdt zoiets op? En hoe gaan we daar in de toekomst over denken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik bedoelde het meer van, ik heb niks meer om bij op te eten, maar ik eet wel popcorn met je mee
en daarna hebben we verzorging nodig, liefdevolle verzorging van 2 leuke dames in verpleegstersuniformquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid!! Gaan we ze samen aanmoedigen. Of uitlachen, denk het laaste
Laat ik er daar nog 4 van hebben liggen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna hebben we verzorging nodig, liefdevolle verzorging van 2 leuke dames in verpleegstersuniform
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna hebben we verzorging nodig, liefdevolle verzorging van 2 leuke dames in verpleegstersuniform
Dan veeg ik het bloed wel op als jullie klaar zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |