quote:
wel goed, maar te weinig "eigen" vind ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah..
Goede opname inderdaad @ Veenstra.
Dat!! Alleen lezen mijn buren hier niet mee...quote:
ik zal wel weer een filmpje in elkaar knutselen.quote:
Echt, de ontvangst-SMS was nèt binnen en de telefoon ging al...quote:
Haha, prachtig !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, de ontvangst-SMS was nèt binnen en de telefoon ging al...
monstertruckdriver van t.raumschmiere!quote:
Wel de non-vocals uitvoering..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
monstertruckdriver van t.raumschmiere!
ik ken er maar 1quote:
volgens mij jok jij!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek maar eens op de uitvoering met vocals. Die is dik man!
gekke jongenquote:
Top, heb het gemist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal wel weer een filmpje in elkaar knutselen.
Denk dat ze zijn beïnvloed door externe factoren. Waarschijnlijk krijgt de muziekredactie korting bij een of ander pretpark als ze die plaat draaien. Ik weet het zeker!!!!1111quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, zo hoor je deze plaat van The Ting Tings nooit en zo opeens 2x in 24 uur tijd... blijkbaar heeft de muziekredactie 'm herontdekt?
doet die malle corton wel vaker hoorquote:
Kevin terug in de muziekredactie?! Zou het.. Denk het niet, maar wel prettig om te horen. Gisteren al de toppers van Das Popquote:
Ik wou net vragen of de Foo Fighters nog niet gedraaid warenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kon ie de Foo Fighters niet in Dalet vinden?
of everlong!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond maar even een plaatje aanvragen. Zit aan de Foo Fighters te denken. Wheels
Doen! Heb ik al veel te lang niet gehoord, die Foo Fighters!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond maar even een plaatje aanvragen. Zit aan de Foo Fighters te denken. Wheels
Deal! Tik 'm aan ouwe!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Heb ik al veel te lang niet gehoord, die Foo Fighters!
toon eens wat meer respect voor een dame!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toon eens wat meer respect voor een dame!
jump? welke jump? just wonderingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
Ik kan me dat hele lijstje van dat ik heb ingevuld niet meer herinneren.
Volgens mij had ik de Chelsea Dagger en Jump aangevraagd
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
LOL !quote:
De ergste die mogelijk is: Girls Aloud omdat ik het als 9 jarige zo'n leuk nummer vond en ik vroeger verliefd was op Cheryl Cole.quote:
*tikt em aan*quote:
Ik kan em hebben vandaagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Proestquote:
die plaat kon ik vroeger niet luchten of horenquote:
geen probleem hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De ergste die mogelijk is: Girls Aloud omdat ik het als 9 jarige zo'n leuk nummer vond en ik vroeger verliefd was op Cheryl Cole.
Corton? Ja, vast wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Iuc het volgende:
Zou hij in zijn voor wat Flaming Lips of Pulp?
roel zit met roerstaafjes zijn polse te doorklieven...quote:
Geen corry, das duidelijk bonnie!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
ff een domme vraag...maar welke band is dit? klinkt een beetje als The Beatles meets Nirvana meets Corry Konings....
Met roerstaafjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
roel zit met roerstaafjes zijn polse te doorklieven...
Ik kras mee, voel me elke avond net zo'n kraslotquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kunnen we geldprijzen met jou winnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kras mee, voel me elke avond net zo'n kraslot
Dan heeft hij het elke avond wel erg druk met dat doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb iig nog steeds niks gewonnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kunnen we geldprijzen met jou winnen?
Zij is al een prijs op zich.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
wie geen geluk heeft in het spel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb iig nog steeds niks gewonnen
mee eensquote:
Ik las 'jouw', gelukkig stond er 'jou'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't nooit zou gebeuren.
Corton.
Das heel fijn, kan hij gelijk de "now playing"- app voor Android fixen, is ook al een paar dagen kaduuk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Gedraaid op 3FM is nog stuk. Sirolf is vast super hard bezig om het te fixen.
Hij krijgt het drukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Das heel fijn, kan hij gelijk de "now playing"- app voor Android fixen, is ook al een paar dagen kaduuk!
En de Killers
Die lijst ligt al vast volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:40 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Somebody Told Me![]()
![]()
Moet m`n Zeroes playlist nog maken maar deze staat daar zeker in![]()
![]()
waar kan ik dat trouwens nog eens doen?
bron bestand geeft ook niks weer, dus sirolf kan er weinig aan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Gedraaid op 3FM is nog stuk. Sirolf is vast super hard bezig om het te fixen.
Dat worden weer wat extra uurtjes schrijven in de uren compensatie lijst van 3FMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Arme Sirolf...
Komt hij goed mee weg! Hoop dat ze het weten te fixenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bron bestand geeft ook niks weer, dus sirolf kan er weinig aan doen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef borisz het volgende:
En dan stik je bijna in een kaasstengel
dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Die lijst ligt al vast volgens mij.
snelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Go Back To The Zoo! De Megahit @ OOG Radio
Taalpuristen! Love it, krijg van de halve klas werkstukken om na te kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las 'jouw', gelukkig stond er 'jou'.
Verloedering van de Nederlande taal
Vorig jaar op het bevrijdingsfestival, geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
als DeWolff toevallig in leeuwarden komt wil ik er bij zijn! geweldig dit
heb ik een tijdmachine? nee! niet zo dom dus!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vorig jaar op het bevrijdingsfestival, geloof ik
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik een tijdmachine? nee! niet zo dom dus!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Niet zo'n enorme baas dus Had ik maar een tijdmachiiiiinequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mij mn ogen uitsteken. nee, ik vind je niet meer lief!quote:
dat dus, maar niet omdat je al 4 jongetjes hebt of omdat een meisje zitten plast en je dus minder spetters op de wc hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
Pfoe... Pittig onderwerp!
Kan me in sommige gevallen wel voorstellen dat aanstaande ouders het geslacht willen weten, bijvoorbeeld bij geslachtsgerelateerde erfelijke ziektes
Hoogstens een jaloerse intentie uitlokkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mij mn ogen uitsteken. nee, ik vind je niet meer lief!
Nee, klopt. Vind ik persoonlijk ook niet ethischquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dus, maar niet omdat je al 4 jongetjes hebt of omdat een meisje zitten plast en je dus minder spetters op de wc hebt.
Ja oke, daar kan ik inkomen, maar je moet wel duidelijke grenzen trekken, en die trek ik niet verder als gezond..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
Pfoe... Pittig onderwerp!
Kan me in sommige gevallen wel voorstellen dat aanstaande ouders het geslacht willen beïnvloeden, bijvoorbeeld bij geslachtsgerelateerde erfelijke ziektes
wacht maar! ik sla je helemaal kapot!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoogstens een jaloerse intentie uitlokken
Vind ik ook, maar je hebt bepaalde auto-imuunziektes die of alleen bij mannen of alleen bij vrouwen voorkomen, kindje heeft dan vaak geen (lang) levenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja oke, daar kan ik inkomen, maar je moet wel duidelijke grenzen trekken, en die trek ik niet verder als gezond..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht maar! ik sla je helemaal kapot!
(jahoor, ik wel
Ja, nou vind ik het gelul eindelijk eens interessant...quote:
Durf je dat wel aan? Je hebt gezien hoe groot en breed ik ben *kuch*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
(jahoor, ik wel
das tricky inderdaad. Misschien dat je in die extreme gevallen dan het geslacht inderdaad mag bepalen, maar aan de andere kant.. voor hetzelfde geval kan je dan ook kinderen maken uit het niets, en dan gaat er niemand meer adopteren, dat is weer zon bijkomend probleem waar je toch weer rekening mee moet houden, hele lastige stellingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar je hebt bepaalde auto-imuunziektes die of alleen bij mannen of alleen bij vrouwen voorkomen, kindje heeft dan vaak geen (lang) leven
ja, dat wordt een titanenstrijd! nu nog cheerleaders om ons aan te moedigen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Je hebt gezien hoe groot en breed ik ben *kuch*
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sellectief quoten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Durf je dat wel aan? Je hebt gezien hoe groot en breed ik ben!!
slaap lekker pino!quote:
ja, jij zit wel te wachten op 2 olieworstelende goden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Sellectief quoten!![]()
*pakt popcorn*![]()
Ik heb m'n chippies net opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Sellectief quoten!![]()
*pakt popcorn*![]()
Ik vind het ook een lastig onderwerp, leuk voor in een les ethiek! Ik vind dat het in extreme gevallen idd best mag. Helaas vervagen grenzen nogal snel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
das tricky inderdaad. Misschien dat je in die extreme gevallen dan het geslacht inderdaad mag bepalen, maar aan de andere kant.. voor hetzelfde geval kan je dan ook kinderen maken uit het niets, en dan gaat er niemand meer adopteren, dat is weer zon bijkomend probleem waar je toch weer rekening mee moet houden, hele lastige stelling
Nou, dat vind ik een hele stomme vraag... NATUURLIJK!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij zit wel te wachten op 2 olieworstelende goden?
Kots het uit, ik krijg niet die hele bak in m'n uppie leeg hoorquote:
Vanwege al die vervagende grenzen ben ik geneigd tegen zulke ingrepen te zijn. Ik snap het punt van gezondheidskwesties (erfelijke ziektes en dergelijke), maar waar houdt zoiets op? En hoe gaan we daar in de toekomst over denken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een lastig onderwerp, leuk voor in een les ethiek! Ik vind dat het in extreme gevallen idd best mag. Helaas vervagen grenzen nogal snel...
Of om een ambulance te bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat wordt een titanenstrijd! nu nog cheerleaders om ons aan te moedigen!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kots het uit, ik krijg niet die hele bak in m'n uppie leeg hoor
Dat kanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nou vind ik het gelul eindelijk eens interessant...
NICEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Fleet FoxesFolk van de hoogste plank, muziek word niet veel beter dan Mykonos
Zou alleen gehandhaafd kunnen worden met zeer strenge regels en strikte controle denk ik, al zullen er altijd mensen door de mazen floepenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege al die vervagende grenzen ben ik geneigd tegen zulke ingrepen te zijn. Ik snap het punt van gezondheidskwesties (erfelijke ziektes en dergelijke), maar waar houdt zoiets op? En hoe gaan we daar in de toekomst over denken?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik bedoelde het meer van, ik heb niks meer om bij op te eten, maar ik eet wel popcorn met je mee
en daarna hebben we verzorging nodig, liefdevolle verzorging van 2 leuke dames in verpleegstersuniformquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid!! Gaan we ze samen aanmoedigen. Of uitlachen, denk het laaste
Laat ik er daar nog 4 van hebben liggen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna hebben we verzorging nodig, liefdevolle verzorging van 2 leuke dames in verpleegstersuniform
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarna hebben we verzorging nodig, liefdevolle verzorging van 2 leuke dames in verpleegstersuniform
Dan veeg ik het bloed wel op als jullie klaar zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, van deze stoere internetheldenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofheid!! Gaan we ze samen aanmoedigen. Of uitlachen, denk het laaste
ik heb al verpleegsters geregeld!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, van deze stoere internethelden
4 nog wel.. jij hebt zeker een kinky carnval gehadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik er daar nog 4 van hebben liggen...
Ja, stoere praat hebben jullie wel!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet, van deze stoere internethelden
Hebben ze ook bevestigdquote:
Daar zijn we mannen voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, stoere praat hebben jullie wel!
Nee, heb een hekel aan carnaval. Jaren in de verpleging gewerkt en heb de uniformen niet hoeven in te leverenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
4 nog wel.. jij hebt zeker een kinky carnval gehad
carnavalhater meldt zich!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, heb een hekel aan carnaval. Jaren in de verpleging gewerkt en heb de uniformen niet hoeven in te leveren
Minthy min of meer....quote:
Ow, ik ben er wel bij hoor! Dit wil ik niet missenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hebben ze ook bevestigd?
[..]
Daar zijn we mannen voor
Mag ik ze dan lenen voor carnaval, ik heb nog wel wat vriendinnen die zon kostuum niet slecht zou staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, heb een hekel aan carnaval. Jaren in de verpleging gewerkt en heb de uniformen niet hoeven in te leveren
Luister jij wel 3FM?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, ik ben er wel bij hoor! Dit wil ik niet missen
Yayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
carnavalhater meldt zich!
[..]
Minthy min of meer....
tss jullie weten niet wat carnavallen isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
carnavalhater meldt zich!
[..]
Minthy min of meer....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mag ik ze dan lenen voor carnaval, ik heb nog wel wat vriendinnen die zon kostuum niet slecht zou staan
Zeker wel, maar dan ff niet!!quote:
LOL.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zeker wel, maar dan ff niet!!
yupquote:
slaap lekker en succes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Sssslapen![]()
![]()
Morgen alweer laatste tentamen, wel een vervelende: Projectmanagement
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
dit klinkt btw lekker? wat is het eigenlijk?
Love wil tear us apartquote:
Ik niet, ik was even helemaal hyper over 't feit dat ik een boek 2dehands voor 20 euro heb weten te fixen in plaats van nieuw voor een prijs a 80 euroquote:
Succes morgen, slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
Sssslapen![]()
![]()
Morgen alweer laatste tentamen, wel een vervelende: Projectmanagement
Owja, moet ook nog ff om boeken schooien...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik niet, ik was even helemaal hyper over 't feit dat ik een boek 2dehands voor 20 euro heb weten te fixen in plaats van nieuw voor een prijs a 80 euro
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
Ik kom nog even zeggen dat ik ga slapen.
En je weet het tschuss, trusten en tik em aan ouwe!
ik had het nog over het nummer daarvor van The Answer.quote:
Siaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het nog over het nummer daarvor van The Answer.
en Sia......nee. bah
BAH!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Sia......nee. bah
Ik vind sia wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Sia......nee. bah
Sorry honey, loop hier een beetje voor denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Sia......nee. bah
Ga je ons nu uitlokken, zodat je Rocky kan verzorgenquote:
zo'n verpleegsterspakje staat me vast goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ga je ons nu uitlokken, zodat je Rocky kan verzorgen?
Damn. Ik ben echt niet scherp meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo'n verpleegsterspakje staat me vast goed
De muziek he, de muziek!quote:
Snuggerequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Damn. Ik ben echt niet scherp meer
en mattie ook een verpleegsterpakje aan!quote:
Zal em vast heel sexy staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mattie ook een verpleegsterpakje aan!
Topicwending. Dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mattie ook een verpleegsterpakje aan!
nou....ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Topicwending. Dat is niet de bedoeling
neehoor, male-nursesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
Kijk ik ff de andere kant op, zit ik ineens in een topic voor dragqueens??
Zo, die houden 't ook uit met z'n 2en zeg. Nu ik nog eens een keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
Willem-Alex en Maxima zijn 9 jaar getrouwd![]()
moet je nog minimaal 9 jaar en een paar dagen wachten....quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, die houden 't ook uit met z'n 2en zeg. Nu ik nog eens een keer.
Ze zijn 9 jaar getrouwd, niet 9 jaar samenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je nog minimaal 9 jaar en een paar dagen wachten....
Vlug zijn danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn 9 jaar getrouwd, niet 9 jaar samen
Jij bent nog niet getrouwd geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo, die houden 't ook uit met z'n 2en zeg. Nu ik nog eens een keer.
nja, straks in ondertrouw dan zsm trouwen en dan 9jaar wachten. kan dus best snel. ff een partner opsnorren en klaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn 9 jaar getrouwd, niet 9 jaar samen
Moet je wel de "7 year itch" overlevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, straks in ondertrouw dan zsm trouwen en dan 9jaar wachten. kan dus best snel. ff een partner opsnorren en klaar!
die heb ik nooit gehaaldquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet je wel de "7 year itch" overleven
Haha ik dacht er ook al aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig doet aan opleidingsvoorlichting? --> Elektrotechniek.
Ik heb hem overleefd, maar bij 11 jaar begon het weer te jeuken...quote:
ze komen naar Leeuwarden in De Schaaf of hoe dat ding?quote:
nogmaals welterusten!quote:
Zalen Schaaf, wordt altijd ingehuurd als RomeinXL isquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze komen naar Leeuwarden in De Schaaf of hoe dat ding?
wat cindy zegt!quote:
dat mot je er morgen weer aftrainen maat! vraag Hans maar om tipsquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:27 schreef justmattie het volgende:
Goed bezig justmattie. Zakje borrelnootjes in een half uur leeg gegeten
Geen tijd voor morgen. Donderdag weer, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mot je er morgen weer aftrainen maat! vraag Hans maar om tips
spiertjes kweken om chickies te hosselen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen tijd voor morgen. Donderdag weer, denk ik.
Ik heb m'n eigen schema wel
Nee, dat dus nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
RA RA RA MON!
[..]
spiertjes kweken om chickies te hosselen!
man, ik ben in september 1 maand bij de fysiosportschool geweest en dat vond ik wel genoeg.....nee, niets voor mij. in t voorjaar weer fietsen hoop ik....
Sinds kort een sportschool hier op het dorp, zit erover na te denken om eens te gaan kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
RA RA RA MON!
[..]
spiertjes kweken om chickies te hosselen!
man, ik ben in september 1 maand bij de fysiosportschool geweest en dat vond ik wel genoeg.....nee, niets voor mij. in t voorjaar weer fietsen hoop ik....
Kijken. Dat doe ik ook heel vaak met een vriend van me. Maar iets doen... Ho maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds kort een sportschool hier op het dorp, zit erover na te denken om eens te gaan kijken
Ik ZAT er nog over te twijfelen het iets anders neer te zetten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kijken. Dat doe ik ook heel vaak met een vriend van me. Maar iets doen... Ho maar
Jij hebt de hele popagenda van Leeuwarden doorgenomen voor 't komende jaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
Mintzkov staat binnenkort in Leeuwarden
er komt teveel....Broken Glass Heroes, Mintzkov, Hot Stewards, Royal Republic, Lola Kitequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt de hele popagenda van Leeuwarden doorgenomen voor 't komende jaar?
Dan gaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er komt teveel....Broken Glass Heroes, Mintzkov, Hot Stewards, Royal Republic, Lola Kite
Allemaal in de Astriksquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er komt teveel....Broken Glass Heroes, Mintzkov, Hot Stewards, Royal Republic, Lola Kite
nee, Republic in Romein...de rest wel in Astriks/Blokhuispoort. allemaal 6 euro, republic 8....quote:
Kost ook net nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Republic in Romein...de rest wel in Astriks/Blokhuispoort. allemaal 6 euro, republic 8....
is war...maar wie zegt dat ik al die avonden tijd heb....moet dan zovaak stenders missenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is war...maar wie zegt dat ik al die avonden tijd heb....moet dan zovaak stenders missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |