Jepquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat 2de is toch start >> uitvoeren >> cmd
Enz?
Dan kan je gewoon whatsappen hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ik kom een heel eind op mijn Desire HD. Maar ik heb beetje grote vingers.
Ga naar de market, en zoek naar WhatsApp.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ik kom een heel eind op mijn Desire HD. Maar ik heb beetje grote vingers.
Stil eens jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon whatsappen hoor![]()
Even whatsapp in de market halen
Ik ben goedquote:
GMTA verheven tot nieuw niveau he babequote:
Ik ga mn best doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw... Dat is... Iets te gespierd voor een vrouw
[..]
Red me Huppel
Beter zo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw... Dat is... Iets te gespierd voor een vrouw
[..]
Red me Huppel
Mijn foto wat doe jequote:
Ik ga mn best doen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar jij kwam m toch ook redden?
[..]
Jeej
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ik ben nog aan het kijken welke ik moet kopen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mn smartphone
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukjij kiest foto's uit die ik hier niet mag zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukHeuj, wie is deze meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Een beetje underboobquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij kiest foto's uit die ik hier niet mag zien
Ga zo ff kijken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga naar de market, en zoek naar WhatsApp.
Gratis app, en je kan het ook
Hmm dan beperk je je wel in de smartphonesquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben nog aan het kijken welke ik moet kopen...
zoek een phone van max 175 euro, zonder schuif/klepje, touch screen(dus geen toetsenbord) en wifi..
iemand suggesties?
[..]
Deze kwam ik ook nog tegen, maar dat vind Michhas weer te leukIk kan deze niet zien op werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |