Sendarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Stadje, we hebben 2 febo's voor al uw frites en patatjes
Hij kwam naar beneden voor wat waterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij ging toch slapen ivm CITO ofzo?
Komt door die bellende vrouwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Aantal luisteraars is drastisch gedaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja al 12 jaarquote:
Altijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd weer die japemans die mij weer uit de put helpt![]()
dit inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ONZ RADIO zou een flop geweest zijn als er geen auto-update zou zijn
Geestelijk loopt hij een beetje achter?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja al 12 jaar![]()
Ja ez ik weet hij is stiekem 16
Nee! man! Alle tonen zijn anders! Je meot eht voelen!quote:
hoe oud is hij nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja al 12 jaar![]()
Ja ez ik weet hij is stiekem 16
Tof, daar woonde ik vlak naastquote:
Hij loopt juist voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geestelijk loopt hij een beetje achter?
Dan had ik mijn F5 knop 3x moeten vervangen (per week)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ONZ RADIO zou een flop geweest zijn als er geen auto-update zou zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee! man! Alle tonen zijn anders! Je meot eht voelen!
South Parkquote:
Koogmolen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef -Datdus- het volgende:
Hoorde ik hier witte chocola in muziekvorm?
Haha ik kan nu al niet wachtenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
we gaan hier bijna dood van het lachen.. snuf je krijgt flink wat onzin je mail vanaaf
Je kan klikken op 'updates gepauzeerd' dan verdwijnt alleen wel je cursor uit je typdingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Gelebadeend het volgende:
Is er een manier om ook auto-update te hebben als je aan het typen bent?
Nu niksquote:
Nee behalve als je hem zelf maaktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Gelebadeend het volgende:
Is er een manier om ook auto-update te hebben als je aan het typen bent?
We houden ons niet echt aan alleen jouw woordquote:
MAar dan kan ik niet meer typenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je kan klikken op 'updates gepauzeerd' dan verdwijnt alleen wel je cursor uit je typding
Utregquote:
I dont carequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
We houden ons niet echt aan alleen jouw woord![]()
![]()
Ja man. Die wijk daar achter.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Koogmolen?
Ik moest vandaag naar het bladergroen, wat posters ophalen... wat een pauperzooi daar zeg... alle cliché's over het VMBO zijn WAAR als je daar komt.
Maar bij de nadere VMBO scholen was er juist leuke sfeer...
Rook jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
Ben even wat drinken en roken en gelijk een ander topic, spammers.
Klinkt gezondquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
Ik weet wat in jouw Command V zit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg![]()
FC Utrecht
Nitrouz jij vieze kkzemmel kkverrader. Ga lekker naar Rotterdam. Utreg jochie, Utreg. Daarmee ben je opgregroeit. De grachten, de domtoren, Oudaen, Vokkingworst, Herman Berkien en Bunnikside. Jij bent zo een nepper zo een vieze import die niet wilt integreren, ga terug naar Rotterdam.
Maaar Sharonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
*KUCH* ya, zware van nelle..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
Oké. Lul.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg![]()
FC Utrecht
Nitrouz jij vieze kkzemmel kkverrader. Ga lekker naar Rotterdam. Utreg jochie, Utreg. Daarmee ben je opgregroeit. De grachten, de domtoren, Oudaen, Vokkingworst, Herman Berkien en Bunnikside. Jij bent zo een nepper zo een vieze import die niet wilt integreren, ga terug naar Rotterdam.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Monopoly het volgende:
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
MAAK KALKOEN GELUIDEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb drie flesjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik ook wat hoestdrank, mijn keel heeft momenteel ook aids
Dat roken laat ik achter wegen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
SLECHTE GRAP ALERT NIET LEZEN ALS JE HET NIET KAN HANDELEN
HOE NOEM JE JAPEMANS MET KERST?HIHHIHIHHEHAHAHAHHOHOHOHIHIHIHUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Snuf. het volgende:
SLECHTE GRAP ALERT NIET LEZEN ALS JE HET NIET KAN HANDELEN
HOE NOEM JE JAPEMANS MET KERST?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¯_(ツ)_/¯
Welke neem jij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb drie flesjesDropsiroop, frambozen en voor de echte aids
Vieze RotterdammerTquote:
31 18quote:
Hallo wat denk jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zei toch dat snuf naar bed moest?
Dropsiroop met wodkaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welke neem jij?
Dan weet ik waar ik nog uit kan kiezen
Je kunt toch lezen knul?quote:
DDropShotquote:
Knopfler.quote:
Dat was mijn vraag dan ook nietquote:
Wil je ook een biertje?quote:
Jijquote:
Jagermeisterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Heb je toevallig ook jagermeister?![]()
IK OOKquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Snuf. het volgende:
DE JEUGD IK BEN 2 KEER NAAR EEN CONCERT GEWEEST EN JE WEET HET
mag ik je rakenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Snuf. het volgende:
Nee niks!!quote:
moet je weer aandacht gek mensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb geen kalkoenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Snuf , ik zou je deuren maar goed op slot doen vanavond!
Straks staat er een woeste kalkoen voor je deur vannacht
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Snuf , ik zou je deuren maar goed op slot doen vanavond!
Straks staat er een woeste kalkoen voor je deur vannacht
Ik ben dan ook geen rotterdamsequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:30 schreef EggsTC het volgende:
HUPPEL DIE OP AMSTERDAMSE ACCENTEN VALT... neprotterdammer~!!!1
Kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is echt geen goed nummer gewoon
JVT niet goed vindenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is echt geen goed nummer gewoon
nee een Drentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen rotterdamse
Niet alles op zhe interwebz is waarquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is echt een goed nummer gewoon
Baas, ik knal m naar Leidsche Rijna via teleportatie alles enzo.quote:
Dat al helemaal nietquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen rotterdamse
JVT wél goed vindenquote:
Ik vond watskeburt enzo wel leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JVT wél goed vinden
Domme rappers die alleen maar over sex drugs en stoere dingen 'zingen'___
Ik vind het wel goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JVT wél goed vinden
Domme rappers die alleen maar over sex drugs en stoere dingen 'zingen'___
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vond watskeburt enzo wel leukdat ging helemaal nergens over
![]()
![]()
Watskebeurt en Hollereer is gewoon baggerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vond watskeburt enzo wel leukdat ging helemaal nergens over
![]()
![]()
TOEN WAS IK TOCH JONG, DAN MAG HET.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Watskebeurt en Hollereer is gewoon bagger
Schapekopquote:
Truequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
TOEN WAS IK TOCH JONG, DAN MAG HET.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
De statskut ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Graseterquote:
je bent de dochter van onz radioquote:
je staat er toch altijd in?quote:
is ook zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of we geen leven hebben
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of we geen leven hebben
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
gelukkig weten we zelf wel beter
quote:
Je wilt zeggen dat je een leven hebt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
gelukkig weten we zelf wel beter
goed zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
stond er gisteren niet in
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
KNETTER ER ZITTEN ECHT EEN PAAR PARELTJES IN HOOR
jij wilt suggereren dat ik dat niet heb?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je een leven hebt?
3quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Voorspel hier hoeveel Dj's morgen op zoek gaan naar een kale kano
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
dikke lol tijdens het inspreken
![]()
![]()
is ook wel te horen geloof ik
Moet je van de week nog naar Emmen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wilt suggereren dat ik dat niet heb?
Als ik naar jouw aantal posts kijk, je gemiddelde aantal posts? Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wilt suggereren dat ik dat niet heb?
Beter vissekopquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je van de week nog naar Emmen?
ik post veel in korte tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Als ik naar jouw aantal posts kijk, je gemiddelde aantal posts? Inderdaad.
rofl knetterkrankjorum's avatar gaat precies goed op die beatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
donderdag en vrijdag.. donderdag toetsen, vrijdag portfolio gesprek van een uurtje
Het is hont.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Moira. het volgende:
Ik was net m'n hond aan het uitlaten. En het fietspad naar het tankstation (waar ik ff ging chillen met m'n collega, jeweetsch) was gestrooid, alleen nét in de bocht niet.
Dus ik stap zo het fietspad op, glij ik zo op m'n bek
Dat deed pijn![]()
hahah blijft leukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Moira. het volgende:
Ik was net m'n hond aan het uitlaten. En het fietspad naar het tankstation (waar ik ff ging chillen met m'n collega, jeweetsch) was gestrooid, alleen nét in de bocht niet.
Dat deed pijn![]()
Kusje op je pijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Moira. het volgende:
Dat deed pijn![]()
ha-haquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Moira. het volgende:
Dat deed pijn![]()
Maar wie gaat er nou 's nachts posten als je gewoon naar school moet/moet werken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post veel in korte tijden snachts posten helpt
Jess is helemaal gappie.. ze was beetje onzeker enzo..quote:
* Gelebadeend kusje op geven doetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Moira. het volgende:
Dat deed pijn![]()
Ja joh ik ga er lekker wat door heen gooien vrijdagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jess is helemaal gappie.. ze was beetje onzeker enzo..
maar je vind t leuk dus is t goed
Beterschapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga naar bed, ik voel me kut
Doeidoei allemaal!![]()
uhm mensen met wisselende dienstenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nou 's nachts posten als je gewoon naar school moet/moet werken?En je post HEEL veel, dus daar baseer ik het op
Doeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Doeidoei allemaal!![]()
Maar je bent student?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm mensen met wisselende diensten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
aaaaaaaaw kusjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Doeidoei allemaal!![]()
Ze woont in Brabant toch? (duh)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
Boterhamzakje heeft een echte kalkoen, wat een kutbeest. Hij heet Ronnie.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Moira. het volgende:
Bedankt voor jullie kusjesNeehor * Gelebadeend nog eentje geven doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten Toonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Doeidoei allemaal!![]()
Bedankt voor jullie kusjesja, alleen als je met me batst ben je geen slet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nou moeten we wel luisteren hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja joh ik ga er lekker wat door heen gooien vrijdag
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
Boterhamzakje heeft een echte kalkoen, wat een kutbeest. Hij heet Ronnie.
Drenthequote:
Bedankt voor jullie kusjesZonder bed ben je geen slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |