Tegen een naheffingsaanslag kan toch ook gewoon bezwaar gemaakt worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef iehlaak het volgende:
Parkeerboete is formeel geen boete, maar een gefiscaliseerde procedure. Beroep heeft geen zin.
Dat kan inderdaad, maar de kans op een voor TS succesvol eindresultaat is minimaal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:21 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Tegen een naheffingsaanslag kan toch ook gewoon bezwaar gemaakt worden.
Natuurlijk heeft dat zin. Iedereen weet toch dat je niet hoeft te betalen als je je er niks van herinnert?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef Disavowed het volgende:
Heb ik weer: een naheffingsaanslag voor het (kennelijk) niet betaald parkeren.
Nu kan ik me herinneren dat ik op het vermelde tijdstip op die plek heb geparkeerd, maar kan me geen bekeuring, betaalautomaat of bordje met 'betaald parkeren' voor de geest halen.
Heeft het zin om bezwaar te maken tegen deze boete?
Het rekeningnummer controleren op echtheid kan ook gelukkig ook iedereen. Maar tis idd. wel wat om op te letten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Disavowed het volgende:
Die 50 euro zal me aan mijn kont roesten. Fout is fout.
Maar ik heb graag een bonnetje. Tegenwoordig kan iedereen zo'n flutbrief in elkaar zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |