- Het was 6 uur in de ochtendquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vond haar interessant maar bent geen gesprek aan gegaan?Why not?!
Heb er weleens meisjes opgedaan die ik later heb geneukt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen?
Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.
Had wel laatst een meisje dat heel erg aangeschoten was en naar de rook ruikte die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
Heb je die dan geneukt in de living, de cooking of in de dancing?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Heb er weleens meisjes opgedaan die ik later heb geneukt.
WTF?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij bleef me achtervolgen, naar mijn volgende trein, kwam vragen of ik wilde blowen en vervolgens vroeg hij of ik nog Maagd was. Ik vond dit niet zo fijn, hij bleek toch best wel br33zah te zijn. Het was midden op de dag.
Dat laatste is heel herkenbaar. Moest laatst naar Assendelft-Krommenie(Of vice versa, hehe) naar familie. Komt meisje op me af en heel gezellig gekletst.(Ze was wel HEEL enthousiast) Netjes doei gezegd en buiten denk ik, kut geen nummer, niks......:|quote:Op maandag 14 maart 2011 02:59 schreef Godshand het volgende:
Ja het OV
In mn onzekere puberjaren de halve rit van Leiden naar Zoetermeer in de bus naar een knap meisje glimlachen en ik kreeg een glimlach terug. Knalrode kop :S
Later wel paar keer meiden gesproken in de trein. Ik had eens dat ik dacht: leuk blond meisje, wat voor boek leest ze? Zo gedacht zo gevraagd en een heel gesprek volgde.
Op gegeven moment was ik er (Amsterdam CS) dus ik ga. Ik zeg "Doei, succes met je boek!". Zij:"Ja bedankt, veel plezier met je vrienden in Amsterdam!". Eenmaal buiten bedacht ik me: "Kut dr nummer vergeten te vragen! "
en dat gesprek eindigt dan op de Wallen bij Rooie Sientje omdat ik vind dat ze echt rood haar heeft terwijl hij denkt dat het een kleurspoeling is!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Alanisok het volgende:
Leuk om al die verhalen zo te lezen.
Ik heb zelf heel vaak op het station dat je dan zomaar met iemand gaat praten en vervolgens volgt er een heel gesprek.
Je inschattingsvermogen is kut.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat vond ik wel fijn en ik schatte hem wel hoogjes in qua niveau. Zijn sieraden vond ik wel verdacht, neigend tot br33zah. Maar toch.
achja, ik val heel vaak op mensen naast me in slaap.. mannen in pak liggen t lekkerst..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef Relmonder het volgende:
Ik val altijd in slaap in het OV,
laatst viel ik weer in slaap , met me oordoppen in. Na 20 minuten ofzo werd ik wakker lag ik half op het meisje langs mij, ik zei sorry enzo begon een aardig vreemd gesprek,
nadeel was dat ze een hele andere stop moest hebben.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
achja, ik val heel vaak op mensen naast me in slaap.. mannen in pak liggen t lekkerst..
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik flirt niet, maar meestal als er een lekkere chick tegenover me gaat zitten dan neem ik het er gewoon van en ga minutenlang schaamteloos staren naar haar tieten. Geweldige reacties krijg je dan
Noem eens wat voorbeelden?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik flirt niet, maar meestal als er een lekkere chick tegenover me gaat zitten dan neem ik het er gewoon van en ga minutenlang schaamteloos staren naar haar tieten. Geweldige reacties krijg je dan
een chagrijnige blikquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef BruinBeertje het volgende:
hebbe jullie ook welles dat mensen van het zelfde geslacht héél entoushiast beginnen te praten?
Lekker sociaal ben jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
Je moet echt niet met mij praten in het OV. Meestal wil ik gewoon vooral snel naar huis. Vaak doe ik ook gewoon alsof ik diegene niet hoor door mijn muziek ofzo als hij een gesprek probeert te beginnen. Vage bekenden zijn helemaal erg. Gaan ze de hele rit naast je zitten omdat ze je herkenden en moet je verplicht met ze praten terwijl je ze eigenlijk helemaal niet kent
. Waar moet je het in godsnaam over hebben?!
klopt, gelukkig zitten er op de opleiding ook nog genoeg, hoewel ik die nu ook wel gezien heb =p .. na een tijdje weet je wie er wel en niet meewerkt ^^quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Jordony het volgende:
@nicoloco90
Haha ja inderdaad. Ik zit ook in Rotterdam maar heb een fiets dus dat is wel lekker:) Naar mooie/leuke dames gluren is gezond he. vooral blijven doen:p
Eens moet je bekende mensen toch hebben leren kennen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik ben best sociaal, maar niet met mensen die ik niet ken.
Klopt. Het zijn altijd vrienden van huidige vrienden die ik leer kennen. Of nieuwe collega's. Want dan moet het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eens moet je bekende mensen toch hebben leren kennen?
Jij accepteert alleen introducees in je vriendenkring?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:18 schreef Tegan het volgende:
Klopt. Het zijn altijd vrienden van huidige vrienden die ik leer kennen. Of nieuwe collega's. Want dan moet het wel.
Met dat tweede stel je jezelf voor schut. Met een persoon in verzwakte toestand heb je er niets aan. Zodra ze nuchter wordt, ben je de klos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen?
Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.
Had wel laatst een meisje dat heel erg aangeschoten was en naar de rook ruikte die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef ScreamforyourCream het volgende:een glimlach (maar meestal zijn dit dan weer vrouwen in de 30-40 ofzo)
Als ik jou in de trein spot, spreek ik je toch aan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn altijd vrienden van huidige vrienden die ik leer kennen. Of nieuwe collega's. Want dan moet het wel.
Kan je hier ff kijken: http://www.treinreizigers.nl/quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef FvA het volgende:
Vandaag mijn droomvrouw (of meisje: rond de 25) tegengekomen in de trein richting Amsterdam. Ik durfde natuurlijk niet verder te gaan dan een keer lachen vlak voor het uitstappen...
edit: zou ze op fok zitten?![]()
Niet heel bewust, maar ja. Als ik op verjaardagen ben waar ik alleen de jarige ken ik ook gerust de hele avond in mijn eentje op de bank drankjes drinken en luisteren naar de rest. Of als iemand mij aanspreekt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij accepteert alleen introducees in je vriendenkring?
Haha, succes met mij herkennenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ik jou in de trein spot, spreek ik je toch aan.
Zal je leren!
geen gevuld Fobo, maar als je op Tegan lijkt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet heel bewust, maar ja. Als ik op verjaardagen ben waar ik alleen de jarige ken ik ook gerust de hele avond in mijn eentje op de bank drankjes drinken en luisteren naar de rest. Of als iemand mij aanspreekt.
[..]
Haha, succes met mij herkennen.
Of ik op mezelf lijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
geen gevuld Fobo, maar als je op Tegan lijkt?
Zie je, je kan het wel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:49 schreef Tegan het volgende:
Shit, ik ben nu trouwens aan het praten met iemand die ik niet ken.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je hier ff kijken: http://www.treinreizigers.nl/
quote:
Levert dat nog wat op?quote:
En dan uit zijn raam hangend: "MAAAG IIK JE NUMMEEER, PRAAT WAT MAKKELIJKEEER!"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |