Wat een emo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee dat niet, eerder dood van binnen
Define?quote:
Oh, dat is ook wel gebeurdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Hyman het volgende:
En jij wou in haar zitten, ik heb je wel door, jij snoeperd
Niet alle meisjes zijn zo. Tenminste,niet van mijn pics.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef TwyLight het volgende:
En het ergste: stink stink stink verwend
Ja, ik had wel eens gelezen dat ze rijke ouders hadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef TwyLight het volgende:
En het ergste: stink stink stink verwend
Moet je haar eerst de deur uit krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, ik had wel eens gelezen dat ze rijke ouders had? das irritant als je dr uit moet nemen. Dan neemt ze zeker niet genoeg met het normale
?
Zit er wel iets levendigs inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Hyman het volgende:
En jij wou in haar zitten, ik heb je wel door, jij snoeperd
I lold'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moet je haar eerst de deur uit krijgen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef x3ro het volgende:
Geld maakt je niet per definitie een hufter. Vind dat altijd maar een afgunstige opmerking die gebaseerd is op lucht.
True, ik ben het levende voorbeeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef x3ro het volgende:
Geld maakt je niet per definitie een hufter. Vind dat altijd maar een afgunstige opmerking die gebaseerd is op lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |