Ik vind persoonlijk All Stars of Vans handig en toch leuk omdat ze bijna wel bij elke outfit staanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo wil je geen mooie schoenen dan?
Je bent er dus zo eentjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef CookieGirl het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk All Stars of Vans handig en toch leuk omdat ze bijna wel bij elke outfit staan
Nou zeg, zo eentje :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent er dus zo eentje
Waarom niet gewoon online bestellen?
Nee, tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef Golden_Pauper het volgende:
vans is voor kk skaters, wil je daarmee geassocieerd worden?
In Indonesie scheelde het de helft! Nog geen 30euro per paar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef DaNensie het volgende:
Volgens mij is het wel iets goedkoper, maar vans of allstars zijn sowieso niet zo duur, zoveel zal het dus niet schelen..
Via ebay kun je ze ook enorm goedkoop kopen, gewoon even de shops zoeken.quote:
Heb ik allebei al 2 paar van maar ik wil ook gewoon all stars eigenlijk (A)quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Via ebay kun je ze ook enorm goedkoop kopen, gewoon even de shops zoeken.
Maar je kan toch ook gewoon simpele flatjes of slippers halen voor in de zomer![]()
Is meisjesachtiger en mooier
Heel erg bedankt, hier kan ik wat meequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Melochan het volgende:
Op Curacao kun je All Stars kopen bij onder andere een winkel vlak bij het Gomezplein op Punda in Willemstad. Ze verkopen ze ook bij Changes, die zit ook in Willemstad en op Saliņa. All Stars zijn wel goedkoper op Curacao. Vans heb ik gezien in een surf/skatewinkel in de Renaissance Mall in Otrabandaof ze goedkoper zijn weet ik niet..
Edit: ik heb zelf vorig jaar bij Changes lage All Stars gekocht voor 60 gulden. Das 30 euro en een beetje dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |