Lekker betrouwbaar. Volgens die site heb ik een down van 18Mbpsquote:
Lol ik zie het ja. Die test is nieuw. Maar gewoon die downloadbestandjes pakken en in je downloadmanager de snelheid bekijken werkt nog altijd prima.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar. Volgens die site heb ik een down van 18Mbps
Ik heb gewoon 120Mbps en die snelheid haal ik ook vol continue
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 808.4 KByte/sec
(=6467 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 74.2 KByte/sec
(=594 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 593.0 Conn/min
Die 20mb haal ik sowieso niet, maar wat haal ik wel?
Ofwel: 6,467Mbitquote:808.4 KByte/sec
(=6467 kbps)
Scarletquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:51 schreef n0ir het volgende:
Alle providers hebben een FTP server staan waar je een bestand van iets van 100mb ofzo kan downloaden. Dat is de meest betrouwbare manier om je snelheid te testen. Welke provider heb jij?
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:52 schreef n0ir het volgende:
probeer anders deze alvast
http://www.bbned.nl/speedtest/
Ben je Belgisch?
Bij mij geeft speedtest.net alleen nooit de goede snelheid. Beetje jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zou gewoon www.speedtest.net doen. Kun je ook pimpen omdat ze wel leuke plaatjes hebben van jouw snelheid.
Ja inderdaad je moet zo'n test uitvoeren met de servers van je eigen provider. Maar die kan ik alleen van de Belgische Scarlet vinden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef dirkjo het volgende:
Bij mij geeft de speedtest van UPC altijd het beste resultaat, maar dat zou ik best kunnen omdat m'n provider UPC is
Bij mij klopt ie wel.. Alleen is mn internetverbinding niet pimpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bij mij geeft speedtest.net alleen nooit de goede snelheid. Beetje jammer
Dat hangt van de server af die je gebruikt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef dirkjo het volgende:
Om meteen even het verschil te laten zien:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijk verschil, ofniet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 sec. laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weer 15 sec. laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom geeft ie 3 keer verschillende waardes?
[ Bericht 31% gewijzigd door Kalebatz op 02-02-2011 02:51:27 ]Feel the fuzz!![]()
Gaat dit topic nu verzanden in een "Ik heb de hoogste downloadsnelheid" topic?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Lijkt erop maar niet de bedoeling, zie mijn edit. Heb ze maar ff in een spioler gezet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:49 schreef trovey het volgende:
Gaat dit topic nu verzanden in een "Ik heb de hoogste downloadsnelheid" topic?Feel the fuzz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |