Ja dagquote:
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komenquote:
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn spraakgebrek en niet uit mijn woorden kunnen komen
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, weet je meteen dat je in je contactadvertentie moet zetten dat je op zoek bent naar iemand met een spraakgebrek en die niet uit haar woorden kan komen
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja![]()
Man 29 zkt vrw sprkgbrk en nie witte wa te zegge.
Nee, ik zit momenteel niet te wachten op een vriendin, misschien over een tijdje welquote:
Bij mij zoals gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef krengetje het volgende:
Engel!! Ja heel goed
en daar bij jou?
Wat is de herkomst van jouw accent eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Dus.... hoe vind ik iemand met hetzelfde vage accent als dat van mij?
Stuur een roos naar jezelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef -Engel- het volgende:Valentijn....
Jammer dat ik niet meer in Enschede op de campus woon,..... daar kreeg ik standaard een roos
Misschien ook gewoon hier eenzelfde actie doen
Koop ik gewoon 10 mooie rozen en die geef ik dan aan mensen die ikvind of gewoon een opsteker kunnen gebruiken
Onthouden danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik zit momenteel niet te wachten op een vriendin, misschien over een tijdje wel
Dat is het resultaat na geboren en getogen worden in 't Gooi, het wonen en studeren in Twente, het werken in Brabant en het hebben van goede vriendinnen in omgeving Rotterdamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is de herkomst van jouw accent eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Was vorige week nog bij je in de buurtCursus van het werk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Boudibou het volgende:
Stuur een roos naar jezelf.
En als je hem dan krijgt moet je heel verbaasdreageren
Ik was er die andere dagen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]maar.... ik was ma, di en wo nog wel thuis
+1, een film aan het kijken, en die wil ik afzien, maar ik moet eigenlijk gaan slapenquote:
Volgens mij iemand beledigt door op zijn voornaam te reageren, terwijl het ironisch bedoelt was, daar ik ook zo heet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij iemand beledigt door op zijn voornaam te reageren, terwijl het ironisch bedoelt was, daar ik ook zo heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |